اعلام برنامه های ایام سوگواری رحلت نبی مكرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا (ع)

اعلام برنامه های ایام سوگواری رحلت نبی مكرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا (ع)

راستابلاگ: مراسم سوگواری رحلت نبی مكرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) انجام می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی مقابل السلام، مراسم شب رحلت نبی مكرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مصادف با شنبه ۴ آبان ماه، با سخنرانی حجت ااسلام و المسلمین حلوائیان و مدیحه سرائی حاج اسدالله عرب سرخی پس از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار می گردد.
در روز رحلت حضرت رسول اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از ساعت ۱۱ بامداد مراسم سوگواری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین موسویان و قرائت زیارتنامه پیامبر اكرم(ص) از راه بعید با نوای حاج مرتضی طاهری و مرثیه سرایی حاج علی مهدوی نژاد در مصلای بزرگ ری انجام خواهد شد.
همین طور در شام ۲۸ صفر، پس از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری، حجت الاسلام و المسلمین حلوائیان به ایراد سخنرانی و حاج مهدی كبیری به مرثیه سرایی در سوگ رحلت نبی مكرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) خواهد پرداخت.
بر طبق این گزارش، دوشنبه ۶ آبان ماه مصادف با شب شهادت امام رضا(ع) مراسم سوگواری به مناسبت شهادت آن امام همام با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حلوائیان و مداحی حاج هادی طیبی پس از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برپا می شود.
برگزاری ویژه برنامه روز شهادت امام رضا(ع)، سه شنبه ۷ آبان از ساعت ۱۱ بامداد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسویان و قرائت زیارتنامه حضرت امام رضا(ع) با نوای حاج احمد زین العابدین فرد و مرثیه سرایی حاج محمد رضا غلامرضا زاده در مصلای بزرگ ری از دیگر برنامه های این آستان مقدس در روزهای پایانی ماه صفر است.
در شام شهادت حضرت امام رضا(ع) نیز مراسم سوگواری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حلوائیان و مداحی حاج علی فراهانی پس از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برقرار خواهد شد.
روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت رسول اكرم، امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام مقدم كلیه عاشقان دوده عصمت و طهارت را به این ویژه برنامه ها گرامی می دارد.




منبع:

1398/08/04
13:53:17
5.0 / 5
4573
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵