معاون رییس جمهور در گفت وگو با راستابلاگ؛

کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان

کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان

به گزارش راستابلاگ، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از کاهش دو درصدی نرخ بیکاری بانوان در کشور اطلاع داد و اظهار داشت: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان در این کاهش اثر گذار بوده است.



انسیه خزعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این که به دنبال کسب و کار بانوان برای بهبود شرایط معیشت آنها هستیم، اظهار داشت: به این منظور تلاش شد تا سهم پرداخت مشاغل خانگی به بانوان افزایش یابد.
وی ضمن بیان این که طی سال قبل ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی مشاغل خانگی به بانوان پرداخت شد، اضافه کرد: هدف از این مهم استقلال مالی، توانمند سازی بانوان و زنان سرپرست خانوار است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از کاهش دو درصدی نرخ بیکاری بانوان طی سال قبل در کشور اطلاع داد و اظهار داشت: میتوان گفت پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی توانسته در این کاهش بیکاری اثر گذار باشد.
خزعلی ضمن بیان این که برای سالجاری هم روند کاهش نرخ بیکاری برای بانوان در دست پیگیری است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بانکها هم برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان همکاری بیشتری داشته باشند.
وی ضمن بیان این که در کنار همه اینها بازار فروشی هم برای تولیدات بانوان هم لازم است، اضافه کرد: مکان یابی برای این بازارچه ها و ایجاد یک پلت فرم مجازی در دست اقدام قرار دارد.


منبع:

1403/01/30
13:59:14
5.0 / 5
110
تگهای خبر: تسهیلات , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳