رئیس كل دادگستری خوزستان:

قومیت در خوزستان یک فرصت همگرایی و وفاق درون استانی است

قومیت در خوزستان یک فرصت همگرایی و وفاق درون استانی است

راستابلاگ: به گزارش راستابلاگ، رییس کل دادگستری خوزستان اظهار داشت: قومیت ها در خوزستان یک فرصت برای همگرایی و وفاق است که می توان در امتداد پیشبرد اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم در استان از آن بهره برد.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر، علی دهقانی قبل از ظهر امروز چهارشنبه در نشست شورای قضائی استان با اشاره به وجود قومیت های مختلف در استان خوزستان اظهار داشت: قومیت ها در خوزستان یک فرصت برای همگرایی و وفاق است که می توان در امتداد پیشبرد اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم در استان از آن بهره برد.
دهقانی با اعلان اینکه وحدت، پشتکار، انسجام و تجربه مردم داری اعضای شورای قضائی استان ظرفیت بسیار مطلوبی برای خدمت به مردم است، اضافه کرد: باید از ظرفیت این شورا در امتداد خدمت رسانی به مردم به بهترین وجه استفاده و اعضای این شورا تلاش کنند همگام و همراه با سایر مسؤولان و مدیران در سطح استان، زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم آورند.
رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار داشت: همیشه و در همه وظایف و تکالیف باید از رهنمودها و اندیشه های رهبر معظم انقلاب بهره برده و نسبت به ترویج و عمل به آن اقدام نماییم.
دهقانی با اشاره به این که مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت، چهار راهبردی است که از طرف رهبر معظم انقلاب برای انتخابات آتی ترسیم شده است، اضافه کرد: باید ضمن رصد مستمر کارهای انتخاباتی، با اقدامات پیشگیرانه از بروز هرگونه جرم دراین زمینه پیشگیری و شرایط برای حضور حداکثری مردم مهیا شود.
وی تنوع قیومتی در استان را یک فرصت مهم برای اجرای برنامه های پیشگیری محور معرفی نمود و گفت: با اقدامات فرهنگی ضمن تقویت رسوم مثبت همچون صلح و سازش و اصلاح ذات البین، باید اقداماتی همچون تیر اندازی در مراسم نیز که لطمات سنگین، خسارت بار و غیر قابل جبران به مردم وارد میکند نیز برچیده شود و با تدابیر سلبی و ایجابی به مقابله با آن پرداخت.
دهقانی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ای نیز به قانون گزارشگران فساد کرد و اضافه کرد: باید سازوکار و برنامه های حمایتی از این گزارشگران در قالب قانون مذکور و متناسب با وظایف و تکالیف دستگاهها شامل قضائی و سازمان بازرسی که در راستای پشتیبانی از سلامت بخش اداری و اقتصاد جامعه تلاش می کنند، در دستور کار شورای قضائی قرار گیرد.

1402/10/27
15:44:19
5.0 / 5
217
تگهای خبر: دستگاه , سازمان , فرهنگ , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵