پیام تسلیت آیت الله رشاد به دنبال ارتحال فقیه قرآن پژوه و یار صادق انقلاب

پیام تسلیت آیت الله رشاد به دنبال ارتحال فقیه قرآن پژوه و یار صادق انقلاب

راستابلاگ: به دنبال ارتحال فقیه قرآن پژوه و یار صادق انقلاب، آیت الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی زرندی، پیام تسلیتی از طرف آیت الله علی اكبر رشاد-رئیس شورای حوزه های علمیه استان تهران و موسس و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی- صادر شد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیت الله رشاد در این پیام تاكید كرده است كه این روحانی وارسته، همه­ عمر پربركت خود را در حمایت صادقانه از انقلاب و نظام اسلامی، خدمت در قوه قضائیه و عضویت در مجلس خبرگان رهبری، و تلاش علمی در تبیین و ترویج معارف قرآنی و دوده (ع) گذراند.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم.
إنّا لِلّه و إنّا إلیه راجعون
زعیم حكیم امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت الله العظمی خامنه­ ای (دام ظلكم الوارف)
خبر ارتحال فقیه قرآن پژوه و یار صادق انقلاب، آیت الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی زرندی (قدس الله رمسه)، مایه ی تاسف و تاثر گردید. آن روحانی وارسته كه از یاران دیرین و وفادار حضرت امام خمینی(ره) بشمار می ­رفت، همه ­ عمر پربركت خود را در حمایت صادقانه از انقلاب و نظام اسلامی، خدمت در قوه قضائیه و عضویت در مجلس خبرگان رهبری، و تلاش علمی در تبیین و ترویج معارف قرآنی و تعالیم دوده (سلام الله علیهم) سپری كرد: «الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ طُوبی لَهُمْ وَ حُسْنُ مَآبٍ»
آن عالم عامل عظیم الشان، حقا از سرمایه های معنوی و فرهنگی كشور قلمداد می شد، و فقدانش خلأ جبران ناپذیری را در شوون دینی و علمی پدید آورد.
بنده­ كمترین، از طرف خود و حوزه علمیه استان تهران، این ضایعه مولمه را، به محضر مبارك حضرت بقیّه الله (ارواحنا له الفداء) و حضور باهرالنور آن رهبر فرزانه، دیگر مراجع عظام (دام ظلهم)، حوزه های علمیه، ارادتمندان و فرزندان مكرم آن مرحوم تسلیت عرض كرده، از بارگاه بلند باری برای او رفعت رتبت و قرار در جوار الهی و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت می كنم.




منبع:

1398/09/03
18:51:24
5.0 / 5
4482
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱