همزمان با گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه های منطقه 9 كشور؛

آزمایشگاه مركزی دانشگاه سمنان افتتاح به بهره برداری می رسد

آزمایشگاه مركزی دانشگاه سمنان افتتاح به بهره برداری می رسد

به گزارش راستابلاگ ایسنا/سمنان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان اظهار داشت: دهمین نشست معاونان پژوهشی دانشگاه ها و روسای پارك های علم و فناوری منطقه 9 كشور 22 آبان به میزبانی دانشگاه سمنان انجام می شود.


دكتر سیف الله سعدالدین با بیان این خبر اظهار نمود: این نشست یكی از مهم ترین برنامه های پژوهشی دانشگاه‌ ا محسوب و فرصتی را برای هم اندیشی و تبادل نظر درباب فاكتورهای مهم پژوهشی و فناوری در امتداد نقشه ی جامعه علمی كشور فراهم می آورد.
او همینطور تحقق منویات مقام معظم رهبری برای كاربردی شدن دستاوردهای پژوهش وفناوری در جامعه و صنعت را از مهم ترین برنامه های این نشست در دانشگاه سمنان عنوان نمود و اضافه كرد: در این جلسه معاونان پژوهشی دانشگاه ها و روسای پارك های علم و فناوری منطقه 9 كشور حضور دارند.
دكتر سعدالدین با اشاره به اینكه دبیران شورای هماهنگی و برنامه ریزی پژوهش و فناوری كشور در 10 منطقه سازمان دهی شده است اشاره كرد: منطقه 9 كشور شامل استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی وسمنان است.
بگفته معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان؛ همزمان با این نشست آزمایشگاه مركزی دانشگاه سمنان بعنوان یكی از پروژه های عمرانی این دانشگاه نیز به بهره برداری می رسد.
به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا-معاون دانشگاه سمنان همین طور از آغاز ثبت نام بیست و سومین المپیاد ورزشی درون دانشگاهی این دانشگاه آگاهی داد و اظهار داشت: این ثبت نام تا 20 آبان ماه ادامه دارد و مسابقات بیست و سومین المپیاد ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه سمنان 25 آبان ماه شروع می شود.



1398/08/20
10:59:31
5.0 / 5
4594
تگهای خبر: دانشگاه‌ , سازمان , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳