معاون رییس جمهور:

خوزستان دروازه گردشگری مذهبی و سفر عتبات عالیات است

خوزستان دروازه گردشگری مذهبی و سفر عتبات عالیات است

به گزارش راستابلاگ، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به جایگاه زیارتی خوزستان اشاره نمود و اظهار داشت: خوزستان دروازه گردشگری مذهبی و سفر عتبات عالیات است.



میثم لطیفی ضمن بازدید از غرفه خوزستان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در گفتگو با خبرنگار مهر به جایگاه ویژه خوزستان اشاره نمود و اضافه کرد: حیثیت گردشگری خوزستان با اتکا بر تاریخی بسیار قدیمی با چندین هزار سال سابقه در منطقه شوش و سایر نقاط در این استان، یک ارزش خاصی دارد.
وی افزود: حیثیت دیگر خوزستان، ایام نوروز و گردشگری دفاع مقدس و راهیان نور است، افرادی که به مناطق جنگی سفر می کنند و شجاعت و ایثار مردم خوزستان را می بینند، این امر در زنده نگه داشتن یاد و خاطرات همینطور بیان جان فشانی های شهدای عالی قدر تاثیر بسازی دارد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: حفظ فرهنگ، زبان، رسوم و آداب زندگی در مناطق مختلف و انتقال آن به نسل های آینده، از اهمیت بزرگی برخوردار می باشد.
وی از تلاشهای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان که فرهنگ بومی و اصیل استان را حفظ می نماید تا به نسل های آینده انتقال یابد، تشکر کرد.


منبع:

1402/11/27
16:41:06
5.0 / 5
310
تگهای خبر: بین المللی , زندگی , سازمان , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴