راه اندازی سایتی برای سینمای مستند

راه اندازی سایتی برای سینمای مستند

راستابلاگ: سایت جدید انجمن مستندسازان سینمای ایران با طرح و نگاهی جامع در حوزه سینمای مستند، رونمایی و رسما شروع به كار كرد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش رسیده، در این مراسم مسئولان انجمن مستندسازان ضمن اشاره به اهمیت و اعتبار بالای سایت انجمن مستندسازان بعنوان بزرگترین و قدیمی ترین انجمن سینمای مستند كشور به واسطه ی سالها فعالیت و تولید محتوا در این عرصه اظهار داشتند سایت جدید انجمن مستندسازان به آدرس irandocfilm.org پایگاه داده ی بزرگی از اطلاعات، بیوگرافی و فیلموگرافی مستندسازان كشور و فیلمهایشان خواهد بود تا علاقه مندان به شناخت و ارتباط با سینمای مستند و مستندسازان ایران در داخل و خارج از كشور بتوانند از این طریق در دو بخش فارسی و انگلیسی سایت، با فیلم ها و سینماگران موردعلاقه ی خود آشنا شده و ارتباط پیدا كنند.
از دیگر بخش های جدید این سایت تالاری برای بحث و گفتگوی مستقیم میان مستندسازان و علاقه مندان فیلم مستند در حوزه های مختلف سینمای مستند است.
بطور كلی تولید محتوا در حوزه ی سینمای مستند شامل اخبار، پادكست، نقدها، مقالات آموزشی و پژوهش های مستند و بطور كلی هر آنچه كه در جهان گستردهی سینمای مستند قرار دارد، در حوزه ی رویكرد جدید هیئت تحریریه ی سایت انجمن مستندسازان سینمای ایران قرار می گیرد كه در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
درانتها این دیدار كه در سالن نمایش كافه آپ آرت مان برگزار شد، بعد از توضیح جامع بخش های مختلف سایت توسط مسئول سایت به حاضرین، هیات مدیره ی انجمن مستندسازان پاسخگوی مسائل و پیشنهادات مستندسازان حاضر در جلسه درباره نحوه فعالیت سایت و همین طور روند برگزاری مجمع عمومی انجمن مستندسازان كه تیرماه سال جاری برگزار می شود، بودند.
گفتنی است سایت جدید انجمن مستندسازان در آدرس IRANDOCFILM.ORG قابل دسترسی است.






منبع:

1398/03/29
14:55:41
5.0 / 5
4813
تگهای خبر: رونمایی , سینما , گفتگو , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵