مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی گلستان خبر داد:

میزگرد تخصصی ترک فعل به میزبانی خبرگزاری ایسنا

میزگرد تخصصی ترک فعل به میزبانی خبرگزاری ایسنا

به گزارش راستابلاگ گلستان مدیر فرهنگی جهادداشگاهی واحد گلستان با اشاره به ضرورت پرداختن به موضوع ترک فعل مدیران از ابعاد و زوایای مختلف، اظهار داشت: میزگرد تخصصی بررسی این مساله به میزبانی خبرگزاری ایسنا گلستان انجام خواهد شد.


محمد شریف زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به این که خیلی از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور ناشی از ترک فعل توسط شخص، گروه و یا کل جامعه است، اظهار نمود: در این میان موضوع ترک فعل مدیران به سبب تصمیم گیر بودن آنها هم اثرگذار تر بوده و هم بیشتر به چشم می آید.
وی با اعلان اینکه موضوع ترک فعل مدیران چه از حیث قانونی و چه در زمینه کارکردی و اخلاقی موافقان و مخالفانی دارد، اضافه کرد: باید برای شفاف شدن موضوع و حل کاستی های قانونی آن بررسی دقیقی از زوایای مختلف به این مهم توجه گردد.
مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی واحد گلستان با تاکید بر این که همه در اجرای درست یک قانون تکامل یافته و مترقی در این عرصه اتفاق نظر دارند، اشاره کرد: برای رسیدن به این مولفه نیازمند نگاه کارشناسی از جنبه های مختلف به آن هستیم که یکی از راهکارهای آن برگزاری نشست ها و میزگردهای تخصصی است.
شریف زاده از برگزاری میزگرد تخصصی با موضوع «ترک فعل» آگاهی داد و اشاره کرد: این میزگرد هفته آتی و به میزبانی دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان و با حضور مدیران دولتی، قضایی، نظارتی، کارشناسان علمی و رسانه ای برگزار می شود.
وی با اعلان اینکه خبرگزاری ایسنا در گلستان موضوع ترک فعل را بعنوان یک پرونده جدی تا حصول تیجه نهایی دنبال خواهد کرد، افزود: امیدواریم بتوانیم با تدوین یک الگو با کمک گرفتن از ظرفیت رسانه و کارشناسان دلسوز نتایج قابل لمسی را به دست بیاوریم.
مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی واحد گلستان با تاکید بر این که این روزها موضوع ترک فعل در بیان مسئولان و رسانه ها به تکرار گفته می شود، افزود: متاسفانه در اجرای قانون موانعی مشاهده می شود که علاوه بر زوایای پنهان قانونی تعریف مشخص و شفافی در بدنه جامعه نیز وجود ندارد.




منبع:

1400/09/10
11:38:48
5.0 / 5
935
تگهای خبر: تخصصی , دانشگاه‌ , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳