معاون وزیر ارشاد:

حلقه واسط استفاده از ایرانداك را نداریم

حلقه واسط استفاده از ایرانداك را نداریم

به گزارش راستابلاگ معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینكه اخلاق بعنوان دانش تلقی نمی گردد و كار جدی پیرامون آن صورت نمی گیرد، اظهار نمود: مركزی شبیه ایرانداك وجود دارد اما جایی نیست كه داده های آنرا تحلیل كند. ازاین رو حلقه واسط استفاده از ایرانداك وجود ندارد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، محسن جوادی در اولین همایش ملی" صدمه شناسی رساله ها و رساله ها در حوزه علوم انسانی – اسلامی" كه امروز در سالن همایش های كتابخانه ملی ایران برگزار شد، با اشاره به اینكه حوزه نظری و كاربردی اخلاق متفاوت می باشد، تصریح كرد: از لحاظ كاربرد، دانشجویان دسترسی به برخی داده ها (از جمله داده های مربوط به اعتیاد و …) را ندارند و این مورد سبب می شود بیشتر به بحث های نظری ورود پیدا كنند.
وی اضافه كرد: اگر بدانیم كه در هر حوزه هایی همچون اخلاق و … چه كارها و پژوهش هایی انجام شده و اطلاعات آن در اختیار ما قرار گیرد، این مورد می تواند مثمر ثمر واقع شود.
جوادی با اشاره به ضرورت تفكیك بین حوزه نظری و كاربردی اخلاق، اظهار نمود: یك علت ورود دانشجویان به بحث های نظری عدم دسترسی به داده هاست، ضمن آنكه حلقه واسط استفاده از داده های ایرانداك را نداریم.



1397/12/08
15:30:21
5.0 / 5
4762
تگهای خبر: فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳