فروش خیریه كتاب دعای دریا

فروش خیریه كتاب دعای دریا

راستابلاگ: مراسم فروش خیریه ترجمه «دعای دریا» جدیدترین اثر خالد حسینی فردا برگزار می گردد.



به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، این مراسم با حضور مترجم كتاب میلاد فشتمی روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۰: ۳۰ در كتاب فروشی فرهنگ برگزار می گردد و بنا بر اعلام ناشر، كلیه عواید حاصل از فروش و حق الزحمه مترجم در قالب كمك های مردمی به آژانش پناهندگان سازمان ملل اهدا می گردد.

ترجمه «دعای دریا» اثر خالد حسینی در ۳۲ صفحه و با قیمت ۱۲ هزار تومان در انتشارات بهنام راهی بازار شده است. این كتاب در واقع ادای احترامی است به «آیلان كردی»، كودك سه ساله سوری كه جسد وی در سال ۲۰۱۵ میلادی در سواحل تركیه پیدا شد و واكنش های جهانی زیادی را به همراه داشت.

«خالد حسینی» بعد از دیدن تصاویر منتشرشده از «آیلان كردی» تصمیم به نگارش این داستان گرفته است. این كتاب روایتگر داستانی مختصر و ویران كننده از زبان پدری است كه پسرش را با قایق از سوریه خارج كرده است. این پدر در واگویه های خود مدام دعا می كند كه آب های وسیع دریا، فرزندش را ایمن نگه دارند. خالد حسینی همینطور به زندگی این كودك سوری در شهر حمص و قبل از جنگ و مهاجرت هم می پردازد و نشان داده است شهری كه روزگاری خانه نام داشت چگونه به یك منطقه جنگی مرگبار تبدیل گشته است.

كتاب فروشی فرهنگ در میدان ولی عصر، ابتدای بلوار كشاورز، نبش خیابان برادران مظفر واقع است.




1397/07/11
19:44:42
0.0 / 5
4397
تگهای خبر: فرهنگ , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳