مرور آثار ناصر عبداللهی در رادیو تهران

مرور آثار ناصر عبداللهی در رادیو تهران

راستابلاگ: شبكه رادیویی تهران امشب در برنامه «نقطه سرشب» با مرور زندگی ناصر عبداللهی گلچینی از ۱۰ آهنگ برتر او را پخش می كند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، امیرحسین ثقفی، یكی از تهیه كننده های برنامه «نقطه سر شب» اظهار داشت: برنامه موسیقی نقطه سر شب امشب به ترانه های ناصر عبداللهی اختصاص یافته است و مقرر است ۱۰ آهنگ برتر ناصر عبداللهی را پخش كند. همین طور درباره زندگی ناصر عبداللهی آیتمی تهیه شده است كه پخش خواهد شد.
به قول تهیه كننده، طبق پیش بینی ها امید حاجیلی؛ نوازنده ساز ترومپت، خواننده سبك پاپ هم میهمان برنامه است. حاجیلی از هنرمندانی است كه با ناصر عبداللهی همكاری و در گروهش حضور داشته است.
وی اظهار داشت: از این هفته تا جشنواره فجر ما به نقد جشنواره می پردازیم، مخاطبانی كه موافق و مخالف هستند، می توانند با ما در تماس باشند تا مناظره داشته باشیم.
این تهیه كننده با اشاره به دیگر جزئیات برنامه «نقطه سرشب» اضافه كرد: این برنامه هر شب با محتوای متفاوت و عوامل برنامه ساز مجزا روی آنتن می رود. ما شب های چهارشنبه با ریتمی شاد درباره موسیقی برنامه سازی می نماییم و مهمانانی از حوزه موسیقی داریم؛ خواننده ها، آهنگسازان و... را به برنامه دعوت می نماییم. علاوه بر این، اطلاع رسانی تازه های موسیقی در بخشی با عنوان «موسیقی گرام» تقدیم مخاطبان میگردد و صفحات مجازی آهنگ های موسیقی در این بخش معرفی خواهند شد.
این برنامه امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز رادیو تهران به روی آنتن می رود.



1397/10/19
15:11:32
5.0 / 5
4841
تگهای خبر: جشنواره , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴