اظهارات سردار حاجی زاده درباره رفع تحریم ها

اظهارات سردار حاجی زاده درباره رفع تحریم ها

به گزارش راستابلاگ فرمانده نیروی هوافصای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه جمهوری اسلامی ایران با گذشته هیچ فرقی نخواهد كرد. ما خودكفا هستیم.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز دوشنبه ۳۱ شهریورماه در حاشیه مراسم گرامیداشت یک میلیون رزمنده و بسیجی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره برنامه ایران در واکنش به تحریم های تسلیحاتی آمریکا اظهار نمود: برنامه جمهوری اسلامی ایران با گذشته هیچ فرقی نخواهد کرد. ما خودکفا هستیم و اگر تحریم ها برداشته شود راه صادرات باز می شود. ما در بحث تأمین تسلیحات مورد نیاز کشورمان به خارج نیاز نداریم و خودکفا هستیم.
وی با اشاره به برداشته شدن تحریم ها اظهار داشت: برداشته شدن تحریم های تسلیحاتی ایران چند مزیت دارد که اولین مزیت آن برای ما به دست آوردن یک پیروزی سیاسی است. دومین مورد در رفع تحریم های تسلیحاتی بازشدن دست ایران برای صادرات است که در واقع روی آمریکایی ها با این کار کم می شود.
سردار حاجی زاده در پاسخ به سوالی درباره تهدیدات ترامپ و پاسخ ایران به این تهدیدات تصریح کرد: ترامپ در گذشته امتحان خویش را پس داده در مقابل جمهوری اسلامی ایران هم امتحان خویش را پس داده است. آنها این حرف های بی مفهوم را بارها بیان نمودند. مانند گذشته که اعلام نموده بودند مقرر است ۵۲ نقطه ایران را بزنند و ما هم دیدیم که چگونه این کار را انجام دادند و آنها مانند گذشته نمی توانند هیچ غلطی کنند.




منبع:

1399/06/31
13:38:54
5.0 / 5
1874
تگهای خبر: صادرات , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳