معاون دانشجویی دانشگاه اعلام كرد

خوابگاه های دانشگاه تهران تعطیل شدند

خوابگاه های دانشگاه تهران تعطیل شدند

به گزارش راستابلاگ معاون دانشجویی دانشگاه تهران از تخلیه تمامی خوابگاه های این دانشگاه تا اختتام امشب آگاهی داد و اظهار داشت: این كه عنوان می شود تمامی دانشجویان خوابگاهی پیش از ورود به شهرهای خود در درمانگاه دانشگاه تهران تست كرونا بدهند امكانپذیر نیست.


دكتر حبیبا در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار نمود: تمامی خوابگاه های دانشگاه‌ هران تعطیل شده اند و تمامی دانشجویان خوابگاهی موظف می باشند تا اختتام امشب و یا در نهایت تا بامداد فردا دوشنبه پنجم اسفندماه این خوابگاه ها را تخلیه كنند.
ایشان سپس اشاره كرد: تنها دانشجویان خارجی امكان حضور در خوابگاه ها را دارند كه بنا بر تصمیمات اتخاذ شده، آنها را در مكانی دیگر اسكان خواهیم داد.
معاون دانشجویی دانشگاه تهران اشاره كرد: زمان بازگشایی خوابگاه های دانشگاه تهران بستگی به مصوبه هیات دولت دارد و هر تصمیمی كه دولت درباب فعالیت آموزشی دانشگاه ها تصمیم بگیرد، ما نیز تابع هستیم.
دكتر حبیبا اشاره كرد: این كه عنوان می شود دانشجویان ساكن خوابگاه های دانشگاه تهران پیش از ترك خوابگاه ها تست آزمایش كرونا ویروس را در درمانگاه این دانشگاه بدهند به هیچ عنوان امكان پذیر نیست چونكه ما امكان چكاپ حدود 50 هزار دانشجوی دانشگاه تهران و همین طور خوابگاه ها را نداریم.
وی افزود: البته اگر دانشجویانی با علائم مشابه كرونا ویروس به درمانگاه دانشگاه بازگشت كنند پزشك برحسب تشخیص خود می تواند آنها را به بیمارستان هایی كه به همین دلیل تعیین و اعلام شده اند، جهت انجام آزمایشات تكمیلی معرفی نماید.




منبع:

1398/12/04
13:22:31
5.0 / 5
3520
تگهای خبر: دانشگاه‌
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱