امروز آخرین فرصت ثبت نام در انتخابات شورهای صنفی دانشگاه تهران

امروز آخرین فرصت ثبت نام در انتخابات شورهای صنفی دانشگاه تهران

به گزارش راستابلاگ داوطلبان شركت در انتخابات شورهای صنفی واحدهای دانشگاه تهران تا آخر وقت امروز فرصت دارند نسبت به اعلام كاندیداتوری خود اقدام نمایند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، کمیته اجرایی برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویی دانشجویان دانشگاه‌ هران اعلام کرد؛ ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران برای ۲۸ واحد دانشگاهی که از ساعت 8 روز سوم آبان آغاز شروع شده بود امروز پنجم این ماه به پایان می رسد.
بر مبنای اعلام دانشگاه تهران ثبت نام در انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران به صورت الکترونیکی انجام می شود و بازه زمانی فوق قطعی است و تمدید نخواهد شد.
بر مبنای مصوبات شورای نظارت بر شوراهای صنفی دانشگاه تهران، دانشجویان مجازی دانشگاه حق شرکت در انتخابات را ندارند، همینطور دانشجویان دو رشته ای که هر دو رشته آنها مربوط به یک واخد است فقط مجاز به کاندیداتوری در یک رشته و یکبار رای دهی هستند.
همینطور دانشجویان دو رشته ای که دو رشته آنها مربوط به یک دو واحد مختلف است در هر یک از واحدهای دانشجویان خوابگاهی می توانند هم در دانشگاه و هم در دانشکده کاندیدا شوند اما در هر صورت در یکی از واحدها می تواند به فعالیت بپردازد.
دانشجویان غیرایرانی هم حق کاندیاتوری و رای دهی را دارند، اما دانشجویان میهمان حق کاندیداتوری و شرکت در انتخابات را ندارند صرفاً دانشجویان شاغل به تحصیل در نیم سال برگزاری انتخابات مجاز به کاندیداتوری و رای دهی هستند.
دانشجویان سنوات مجاز تحصیلی حق کاندید شدن را دارند و دانشجویان دوره کهاد فقط مجاز به کاندیداتوری و رای دهی در رشته اصلی خود هستند. دانشجویان متقاضی جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه تهران رجوع کنند.




منبع:

1399/08/05
23:09:57
5.0 / 5
1405
تگهای خبر: الكترونیكی , دانشگاه‌ , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵