معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان:

اگر قرار نیست باری از دوشمان بردارید حداقل باری هم روی دوشمان نگذارید!

اگر قرار نیست باری از دوشمان بردارید حداقل باری هم روی دوشمان نگذارید!

به گزارش راستابلاگ ایسنا/هرمزگان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان در آئین پایانی مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در بندرعباس، خطاب به بعضی از مسئولان دانشگاهی اظهار داشت: اگر قرار نیست باری از دوشمان بردارید حداقل باری هم روی دوشمان نگذارید!



محمد دلپسند خطاب به شركت كنندگان در مرحله منطقه ای هشتمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در بندرعباس، اظهار داشت: قراراست انسان تربیت شوید و انسان هایی را تربیت كنید، پس بسیار مهمست كه این اتفاق به درستی صورت بگیرد.

وی عنوان كرد: همواره تاكید بر فرهنگ سازی در جوامع مختلف وجود داشته است اما متأسفانه متولیان فرهنگ وظایف خودرا به درستی انجام نمی دهند؛ نمی دانیم چرا همكاران ما همكاری و همراهی درباب ترویج فرهنگ و فعالیت های فرهنگی را آن چنان كه شایسته است، عملی نمی كنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان اظهار نمود: شما دانشجویان كه در این وادی قدم گذاشته اید، مقرر است تربیت شوید و انسان هایی را تربیت كنید پس باید برای تحقق این مساله بسیار تلاش كنید چونكه در آینده از فرهنگسازان كشور خواهید بود.

دلپسند با بیان این كه قرار بر این نبود كه در محضر شما دانشجویان گله هایمان را بیان نماییم اما خطاب به بعضی از مسئولان دانشگاهی می گویم اگر قرار نیست باری از دوشمان بردارید حداقل باری هم روی دوشمان نگذارید، افزود: ما به نوبه خود زحمت كشیده، تلاش می نماییم و خون دل می خوریم، اما چه كسی از ما حمایت خواهدكرد؟ در این راه بسیار خون دل می خوریم و امیدواریم در این مورد تجدید نظر صورت گیرد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی هرمزگان اشاره كرد: درست است كه این كار، كارگزار و تلاشگرهایی را می خواهد اما ما نیز انتظاراتی داریم، اگرحمایت نمی شویم، سنگ هم به سمتمان پرتاب نشود. امیدوارم خوانندگان و مخاطبان این سخنان، به خود بیایند!

دلپسند افزود: برای تیم های راه یافته به این مرحله و مراحل بعدی آرزوی موفقیت بیشتر داریم و امیدواریم در مرحله كشوری تیم های موفق در مرحله منطقه جنوبی در كشور نیز موفق عمل كنند.

وی درانتها اظهار داشت: به لحاظ كیفی پیشرفت هایی نیز در این دوره وجود داشت، هرچند انتظار می رود كه كیفیت این فعالیت ها بیشتر شود.




منبع:

1398/08/14
23:08:21
5.0 / 5
4727
تگهای خبر: دانشگاه‌ , شركت , فرهنگ , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳