راهیابی تیم دانشگاه شریف به مرحله نهایی مسابقات بین المللی طراحی میكرو ماهواره ای

راهیابی تیم دانشگاه شریف به مرحله نهایی مسابقات بین المللی طراحی میكرو ماهواره ای

راستابلاگ: تیم هویا از دانشكده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی شریف موفق شد در میان 24 تیم راه یافته به مرحله نهایی مسابقات بین المللی دانشجویی طراحی میكرو ماهواره ای قرار گیرد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دانشگاه‌ لی تكنیك شمال غربی چین (NPU) امسال میزبان مسابقات بین المللی دانشجویی طراحی میكرو ماهواره ای بود. این مسابقات با شعار «استفاده صلح آمیز از فضا، جستجو در پهنه كیهان، تحقق آرزوی مشترك بشر» و با هدف اشاعه استفاده كاربردی از كیوبست ها به منظور تحقق شعار مسابقات در بین دانشجویان سراسر جهان و گسترش همكاریهای علمی بین المللی دانشگاهی در حال برگزاری است.

در این میان چهار تیم از ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات شركت كردند و تیم هویا از دانشگاه صنعتی شریف موفق شد ضمن پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی، در میان ۲۴ تیم راه یافته به مرحله نهایی مسابقات قرار گیرد. مرحله نهایی این مسابقه در بازه سه روزه از هشتم تا دهم آبان ماه ۹۸ در محل دانشگاه NPU انجام خواهد شد. لازم به ذكر است كه اپسكو پرتاب ماهواره تیم برتر این مسابقات را برعهده گرفته است و این ماهواره توسط اپسكو در مدار زمین قرار خواهد گرفت.

محمد علی تركمان اسدی (سرپرست)، محمد جواد تركمان اسدی، وحید بهلوری، بهنام بحیرایی، حمیرا شیخی، جواد زمانی و امیرحسین آزادی اعضای تیم هویا بودند كه موفق شدند به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا كنند.

دكتر براری، معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران نیز در مراسمی از تیم دانشجویی كیوبست هویا دانشگاه صنعتی شریف قدردانی نمود.




منبع:

1398/08/02
00:47:25
5.0 / 5
4653
تگهای خبر: بین المللی , دانشگاه‌ , سازمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵