ایكس باكس لایو باردیگر از دسترس خارج شد

ایكس باكس لایو باردیگر از دسترس خارج شد

راستابلاگ ایكس باكس لایو باردیگر از دسترس خارج شد


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از ورج، طبق گفته تیم ایكس باكس و گزارش های زیادی كه در رسانه های اجتماعی انتشار یافت، ایكس باكس لایو برای بار دوم در ایام اخیر از دسترس خارج شد.
این قطعی حدود دو ساعت به طول انجامید اما حالا به نظر می آید این سرویس مشكل خاصی ندارد.
"ایكس باكس لایو"(Xbox Live) یك سرویس آنلاین بازی های ویدئویی چند نفره و رسانه دیجیتال است كه توسط شركت مایكروسافت ابداع شده و بهره برداری می شود. ایكس باكس لایو نخستین بار برای دستگاه ایكس باكس در سال ۲۰۰۲ میلادی ارائه شد.
گروه ایكس باكس هم به دنبال این مورد در حساب كاربری خود در توئیتر نوشت: قطعی اولیه امروز به صورت عمده مربوط به ورود به سیستم، ایجاد حساب كاربری و جستجو را تحت تاثیر قرار داد اما آنهایی كه وارد سیستم هستند باید بازی های آنلاین محبوب زیادی انجام دهند.
این قطعی تنها بازی هایی مانند "سرنوشت ۲ "(Destiny ۲) یا "فورتنایت"(Fortnite) كه افراد برای ورود به آن احتیاج به ایكس باكس لایو دارند را تحت تأثیر قرار نمی دهد. برنامه های ایكس باكس مانند "اسپاتیفای"، "پلكس" و "سرویس ویدئویی آمازون" همینطور احتیاج به ورود افراد به كنسول "ایكس باكس وان"(Xbox One) را دارند. آخرین از دسترس خارج شدن ایكس باكس لایو مایكروسافت مانع از ورود افراد به این برنامه ها شد.
سایت هایی مانند "DownDetector" كه توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد تا مشخص شود این از دسترس خارج شدن برای چه تعداد افراد به وجود آمده، همینطور اختلال در بازی هایی مانند "اسطوره های اپكس" (Apex Legends) و پلیرآن ناونز بتل گراندز (PlayerUnknown's Battlegrounds) را نمایش می دهد و این مورد ارتباط بین ایكس باكس لایو و افرادی كه قادر به انجام بازی های خود نیستند را نشان داده است.
هنگامی كه دو روز پیش ایكس باكس لایو از دسترس خارج شد مدتی طول كشید تا تیم ایكس باكس این مورد را پیگیری و حل كنند.
قبل از آن، سرویس ایكس باكس لایو در ماه ژانویه برای چند ساعت از دسترس خارج شده بود كه سبب شد صفحه نمایشگر كاربران ناگهان سیاه شود.



1398/06/10
13:22:58
5.0 / 5
4842
تگهای خبر: دستگاه , سیستم , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳