خاصه باف در گفت وگو با راستابلاگ اعلام كرد؛

کمتر از دوسال تا راه اندازی پروژه بزرگ ترین شهربازی تهران

کمتر از دوسال تا راه اندازی پروژه بزرگ ترین شهربازی تهران

به گزارش راستابلاگ، مدیرکل سازمان امور مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری شهرداری تهران اظهار داشت: گره پروژه شهربازی هزار و یک شب درحال مرتفع شدن است و ظرف یک الی دو سال آینده شاهد راه اندازی دو فاز از آن خواهیم بود.



نوید خاصه باف مدیرکل سازمان امور مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با مهم ترین اقداماتی که در شهرداری تهران مقرر است از آن رونمایی شود بیان نمود: با رویکرد مدیریت جدید شهری و معاونین شهر تهران، با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه ها و ابرپروژه های شهری شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.
وی اضافه کرد: در کنار پروژه های عمرانی و توسعه حمل و نقل، سازمان سرمایه گذاری هم خیلی از پروژه هایی را تعریف می کند که بخش خصوصی بتواند دستاوردهای خوبی داشته باشد.
مدیرکل سازمان امور مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری شهرداری تهران اظهار نمود: جنس سرمایه گذاری بر ابرپروژه ها ذاتاً کمی زمان بر است و شاید بزودی شاهد خروجی های آن چنانی نباشیم اما حتما ظرف یک الی دو سال آینده تحقق پروژه های بسیار خوبی خواهیم بود.
وی در مورد رفع مشکل پروژه هزار و یک شب اظهار داشت: گره برخی پروژه های گذشته مانند پروژه هزار و یک شب برای ساخت بزرگ ترین شهربازی تهران مرتفع شده است ظرف یک الی دو سال آینده شاهد راه اندازی دو فاز از آن خواهیم بود.
خاصه باف در رابطه با پروژه های گردشگری مطرح کرد: در ارتباط با پروژه های در رابطه با حوزه گردشگری و هتل سازی اتفاقات خوبی در راهست و حضور سرمایه گذاران خارجی و رقابت سرمایه گذاران داخلی برای گرفتن پروژه های شهری در این عرصه شاهد خواهیم بود.
وی به چند پروژه در حوزه گردشگری اشاره نمود و اظهار داشت: در سال ۱۴۰۳ چند پروژه گردشگری به قرارداد خواهد رسید و فاز به فاز جلو خواهد رفت.
مدیرکل سازمان امور مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری شهرداری تهران اضافه کرد: همینطور توسعه دریاچه خلیج فارس خصوصاً در ضلع غربی آن، انجام بوستان آزادگان در منطقه ۱۵ و ساخت پارک آبی و طرح های تفریحی خواهیم داشت.
خاصه باف در مورد ایجاد یک شهربازی جدید در شهر تهران اظهار داشت: اگر با منابع طبیعی به تفاهم برسیم افتتاح یک شهربازی دیگر هم در شرق تهران خواهیم داشتیم، همینطور چهار هتل جنگلی و ریزپروژه های دیگر در سطح مناطق از برنامه های حوزه گردشگری می باشد.
وی از ایجاد یک قطب گردشگری خاص که در دره اوین-درکه منطقه ۲ در ضلع غربی چمران است اطلاع داد و اظهار داشت: سرمایه گذار داخلی خوبی در این خصوص وجود دارد که طرح هایی برای آن عرضه شده و طی مطالعات در دو الی سه ماه آینده شاهد شروع پروژه ایجاد «باغ راه» در آن منطقه خواهیم بود.


منبع:

1402/12/05
09:13:25
5.0 / 5
283
تگهای خبر: رونمایی , سازمان , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵