خزعلی تاكید كرد؛

لزوم بررسی تخفیف های دیگر بجای بازنشستگی قبل از موعد

لزوم بررسی تخفیف های دیگر بجای بازنشستگی قبل از موعد

راستابلاگ: راستابلاگ: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم بررسی تخفیف های دیگر بجای بازنشستگی قبل از موعود تاکید نمود.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در همایش بزرگداشت مقام زن و قدردانی از ۱۸ استاد و پژوهشگر بیان کرد: تصویب اعتبارات برای خانواده و زنان خصوصاً زنان لطمه دیده در سفرهای استانی از کارهایی است که در این دولت انجام گرفته کار دیگری که در عرصه بودجه برای زنان در دولت انجام شده یک درصد تکلیفی است که در بودجه دیده شده، این بودجه سال قبل به استثنا فصول ۱، ۴ و ۶ بود، اما سال آینده بااینکه با سایر یک درصدها ادغام شده است اما میزان آن ۳ برابر بودجه سال قبل است. امیدوار هستیم با این مصوبات و سایر کارهایی که برای زنان به انجام می رسد شاهد رشد و پیشرفت افزون حوزه زنان باشیم.
وی افزود: باید زنان تأثیرگذار در هر حیطه و موضوع شامل هنر، فرهنگ، رسانه، علم، فناوری، آموزش وپرورش و غیره را شناسایی نماییم، با معرفی این زنان موفق می توان علاوه بر ایجاد هم افزایی بین آنها، در صورت لزوم حمایت ها و تسهیلات مناسب برای پیشرفت این زنان را پیگیری کرد.
معاون رییس جمهور با اعلان اینکه برای حضور زنان در مدیریت ها نباید منعی وجود داشته باشد، اظهار داشت: همانگونه که رهبر انقلاب در دیدار با زنان اعلام نمودند که باید شایسته سالاری مد نظر قرار بگیرد و نه جنسیت. این دولت هم در این راه گام نهاده و بازخورد خوبی از مشارکت زنان در بعضی مسئولیت ها داشتیم.
وی همین طور با تأکید بر این که بیمه اجتماعی زنان دارای سه فرزند روستایی و بیمه زنان حامله را داشتیم، اظهار داشت: اما اجرای کامل قانون نیاز به اختصاص کافی بودجه دارد با وجود این که برای عملیاتی کردن قانون های جمعیت و خانواده اقدامات خوبی انجام شده است.
خزعلی در آخر با اشاره به این که شغل منعطف هم در برنامه هفتم تصویب شده است، اشاره کرد: درحال رایزنی برای برگزاری کارگروه ها و تدوین برنامه اجرائی این امر هستیم.
وی با تأکید بر این که بازنشستگی بیش از موعد زنان بعید است، اظهار داشت: تخفیف هایی برای زنان در این خصوص انجام شده است؛ اما باتوجه به ورشکستگی صندوق های بازنشستگی، بازنشستگی قبل از موعد زنان بعید است و تخفیف های دیگری باید در نظر گرفته شود، اما با این وجود این مساله را پیگیری می کنم.


منبع:

1402/10/13
08:42:38
5.0 / 5
257
تگهای خبر: تسهیلات , سفر , فرهنگ , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴