رییس سازمان زندان ها:

۵۰ هزار زندانی در کشور مشغول به کار هستند

۵۰ هزار زندانی در کشور مشغول به کار هستند

به گزارش راستابلاگ، رئیس سازمان زندان های قوه قضاییه با اشاره به اینکه اشتغال زندانیان در زمره اولویت های سازمان است، اظهار داشت: ۵۰ هزار زندانی در کشور مشغول به کار هستند.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر، غلامعلی محمدی پس از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح مرکز مهارت آموزی زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی استان سمنان از اشتغال زندانیان، بعنوان یکی از مهم ترین اولویت های سازمان زندان های کشور یاد کرد.
وی ضمن اشاره به برگزاری دوره های آموزش مهارت آموزی و اشتغال برای زندانیان سراسر کشور، اضافه کرد: الان ۵۰ هزار زندانی در زندان های سراسر کشورمان مشغول به کار هستند
رئیس سازمان زندان های کشور افزود: بخشی از زندانیان هم حائز شرایط کار در فضاهای کارگاهی و خارج از زندان نیستند و ما توانسته ایم با استفاده از ظرفیتهای موجود زندانیان، زمینه اشتغال معروف به «نشسته» این دسته از زندانیان را هم فراهم نماییم.
محمدی همینطور با اشاره به اینکه سیاست حبس زدایی و جایگزین های حبس در بستر الکترونیکی در زمره سیاست ها و اولویت های سازمان زندان ها و قوه قضاییه است، اظهار داشت: در این راه سفارش شده که ادارات کل دادگستری سراسر استان موارد مقتضی را شناسایی و احصا کنند.
وی همینطور با اشاره به اینکه ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده های نیازمند زندانی استان سمنان توزیع شد، ابراز کرد: ارزش هر بسته یک میلیون تومان شامل اقلام مورد نیاز خانواده های زندانیان است.

1402/10/04
08:05:42
5.0 / 5
278
تگهای خبر: الكترونیكی , سازمان , مراسم , مهارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳