فرمانده انتظامی استان سمنان:

توقیف ۹۵۱ وسیله پر خطر در استان سمنان

توقیف ۹۵۱ وسیله پر خطر در استان سمنان

به گزارش راستابلاگ، فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان این که طی سال جاری 951 وسیله پر خطر در استان توقیف شده است، اظهار داشت: امنیت رانندگان قانون مند در اولویت است.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر، سردار جلیل موقوفه ای در مراسم شروع رزمایش انتظامی ترافیکی ویژه طرح زمستانه پلیس راه به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان این که از شروع سال جاری تا حالا ۹۵۱ وسیله پر خطر در استان توقیف ساعتی شدند، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح مبارزه با قانون شکنان و افرادی است که با تخلفات پر خطر موجب ایجاد دردسر و مزاحمت برای رانندگان قانون مند می شوند.
وی ضمن بیان این که بدنبال حفظ جان رانندگان قانون مند هستیم، اضافه کرد: همه این موارد برای این صورت می گیرد که کمترین حوادث جاده ای رخ دهد چونکه حتی جان باختند یک نفر نیز دلخراش است.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلان اینکه کوشیدم در عرصه حمل و نقل و کنترل ترافیک اقدامات مؤثر و خوبی رقم بخورد، اظهار داشت: طرح زمستانه نیز همانند روال سنوات قبل به مدت سه ماه به همین دلیل یعنی بهبود شرایط جاده ای به انجام می رسد.
موقوفه ای ضمن بیان این که ۷۰ نقطه حادثه خیز در استان شناسایی و برای رفع آنها سعی شده است، اشاره کرد: در این میان ۲۶ نقطه حساس وجود دارد که یگان انتظامی در آنها حضور پر رنگ خواهد داشت.
وی ضمن بیان این که برای سال جاری کاهش ۱۴ درصدی تصادفات رانندگی در استان سمنان را شاهد می باشیم، اضافه کرد: این در حالیست که سال قبل این تصادفات ۴۵ درصد نسبت به سال ماقبل آن رشد داشته است.

1402/09/21
13:52:21
5.0 / 5
283
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳