فرمانده انتظامی لرستان:

نشر و انتقال دستاوردهای شهدا اجر عظیمی نزد خداوند خواهد داشت

نشر و انتقال دستاوردهای شهدا اجر عظیمی نزد خداوند خواهد داشت

به گزارش راستابلاگ، لرستان فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: نشر و انتقال دستاوردهای شهدا اجر بسیار عظیمی نزد خداوند متعال خواهد داشت.


سردار یحیی الهی امروز هشتم مردادماه در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و شهدا در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دشت کربلا و شهدای انقلاب اسلامی، بزرگداشت یاد شهدا و خدمت به خانواده شهدا را بسیار با ارزش و پرافتخار برشمرد.
وی ضمن اشاره به این که ما شیعیان دلمان به این گونه مراسمات معنوی، همچون ماه محرم و گرامیداشت یاد شهدا خوش است، اضافه کرد: ما همه وظیفه داریم دستاوردهای شهدا را حفظ نماییم و آنها را به نسل های آینده انتقال دهیم.
فرمانده انتظامی لرستان ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که فرمودند، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار نمود: ما همه مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی هستیم و می بایست مثل شهدای کربلا دستاوردهای آنان را گسترش دهیم.
سردار الهی خاطرنشان کرد: انتقال راز و رمز شهدا بسیار مهم و با ارزش است و کارهای که شما دست اندرکاران این نهاد در ارتباط با شهدای عزیز انجام می دهید مساوی با شهادت است.
وی تصریح کرد: همه ما مدیون شهدائیم و وظیفه داریم در انجام کار شهدا هرچه در توان داریم بکار گیرم چونکه ما هر آن چه داریم از برکت خون شهدا است.
فرمانده انتظامی لرستان افزود: آثار شهدا در این مکان مقدس می بایست بیشتر و بیشتر نمایان شود و همه ما با دیده منت در این راه کوتاهی نخواهیم کرد.
سردار الهی بیان نمود: همه مسؤلان لرستان بحمدالله با انسجام و همدلی در این راه پرافتخار، به شهدا و خانواده های آنان خدمت گذاری می کنند و در این راه پر رهرو از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
گفتنی است، در این نشست سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان با اهداء لوح از زحمات سرهنگ محسن رشیدی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان قدردانی نمود.




منبع:

1402/05/09
08:04:29
5.0 / 5
263
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲