مصلحت در تلویزیون، نگهبان شب در رادیو

مصلحت در تلویزیون، نگهبان شب در رادیو

راستابلاگ: فیلم های سینمایی «مصلحت» و «پیمان the covenant» در برنامه تلویزیونی نقد سینما و فیلم سینمایی «نگهبان شب» درباره ی رادیویی سینماگرام بررسی و تحلیل می شوند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از روابط عمومی برنامه، بیست و چهارمین قسمت از برنامه «نقد سینما» که جمعه، ۲ تیر ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می رود، به نقد و بررسی فیلم های سینمایی «مصلحت» و the covenant (پیمان) اختصاص دارد.
در «میز نقد سینمای ایران» محمد صابری، روزنامه نگار سینمایی با حسین دارابی و محمدرضا شفاه که به ترتیب کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «مصلحت» هستند گفت و گو می کند.


آرش خوشخو و محمدرضا مقدسیان در «میز نقد سینمای جهان» این هفته به نقد و بررسی فیلمthe covenant (پیمان) به کارگردانی گای ریچی می پردازند.
همین طور در میز گفتگوی ویژه با موضوع سینمای راهبردی امیررضا مافی میزبان نصرت الله تابش است.
فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه کنندگی یوسف بچاری، به میزبانی امیررضا مافی و به همت سازمان سینمایی سوره هرهفته جمعه ها ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما زنده روی آنتن می رود.



علاوه بر بررسی این دو فیلم سینمایی در قاب تلویزیون، رادیو نمایش نیز در چهارمین قسمت از «سینماگرام» به اکران و سینماداری می پردازد.
در این برنامه که جمعه، ۲ تیرماه با اجرای میثم کریمی پخش می شود، سجاد نوروزی مدیر پردیس سینمایی آزادی، سعیدخانی و ابراهیم اصغری تهیه کنندگان سینما حضور دارند.
همین طور فیلم «نگهبان شب» آخرین ساخته سیدرضا میرکریمی در این برنامه نقد می َشود. در میز خبر «سینماگرام»، زهرا منصوری خبرنگار و کارشناس سینما و در میز نقد آن، حامد یامین پور حضور دارند.





1402/04/02
19:16:34
5.0 / 5
274
تگهای خبر: اكران , روزنامه , سازمان , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳