تفاهم نامه همكاری بین آستان قدس و جهاد دانشگاهی امضا شد؛

همکاری جهت راه اندازی مجتمع کشت و فرآوری گیاهان دارویی در خراسان شمالی

همکاری جهت راه اندازی مجتمع کشت و فرآوری گیاهان دارویی در خراسان شمالی

به گزارش راستابلاگ خراسان شمالی تفاهمنامه امکان سنجی راه اندازی مجتمع کشت و فرآوری گیاهان دارویی برای تولید آفت کش های گیاهی و داروهای دامی با منشا گیاهی در شهرستان شیروان، بین آستان قدس رضوی و جهاد دانشگاهی به امضا رسید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، این تفاهمنامه قبل از ظهر امروز در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی بین محمد دلبری معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی و محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با حضور علی جدی رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی، نماینده مردم شیروان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و محسن رحمانی رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی منعقد شد.
این تفاهمنامه در جهت تحقق اهداف مقرر در سند چشم انداز ۱۴۰۴ سیاست های کلی علم و فناوری و اقتصاد مقاومتی مبتنی بر توسعه علوم و فناوری مورد نیاز کشور و تقویت اقتصاد دانش بنیان تدابیر و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد تولید ثروت از یافته های پژوهشی و لزوم توسعه و تجاری سازی علوم و فناوری به امضا رسیده است.
بر طبق این تفاهمنامه مقرر است طرفین به صورت منظم جلسه تشکیل داده و فعالیتهای مشترک پیشنهادی را بررسی و بعد از تایید روسای دو مجموعه برای اجرا اقدام نمایند و بعد از آن، شکل و سهم سرمایه گذاری طرفین، نوع مالکیت، نحوه تأمین هزینه ها، بهره برداری و... مشخص می شود.
گفتنی است بررسی و امکان سنجی طرفین برای سرمایه گذاری مشترک با هدف راه اندازی مجتمع کشت و فرآوری گیاهان دارویی برای تولید آفت کش های گیاهی و داروهای دامی با منشاء گیاهی در شهرستان شیروان مبحث این تفاهمنامه است که به امضای نمایندگان طرفین رسید.
به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، آبان ماه سال جاری بود که پیگیری ها برای انعقاد این تفاهمنامه به برگزاری جلسه در معاونت برنامه ریزی و توسعه اقتصادی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی رسید که در آن علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و محسن رحمانی رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی به مذاکره بابت این مورد پرداختند که در نهایت در جریان بازدید آنان از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی، این تفاهمنامه به امضاء رسید.





1400/10/09
17:41:10
5.0 / 5
889
تگهای خبر: دانشگاه‌ , صنایع , فناوری , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱