سردار جلالی:

درگیر سقوط آبشاری جمعیت شده ایم

درگیر سقوط آبشاری جمعیت شده ایم

به گزارش راستابلاگ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن اشاره به شتاب کاهنده در امر رشد جمعیت، اظهار داشت: کشور ما در سالهای اخیر درگیر یک سقوط آبشاری در مسئله کاهش جمعیت شده است که می تواند خیلی از مولفه های و عرصه های قدرت آفرین کشور همچون حوزه دفاعی، اقتصادی، اجتماعی را دستخوش چالش کند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جلالی به مناسبت ایام نکوداشت پدافند غیرعامل در مسافرت به شهر مقدس قم با بعضی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.
وی در دیدار با آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی ضمن اشاره به این که یکی از موضوعات قابل توجه در مبحث امنیت ملی بحث حفاظت و صیانت از جمعیت است، تصریح کرد: امروز جمعیت یک نعمت و از پایه های قدرت ملی به حساب می آید.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل ضمن اشاره به این که متاسفانه سیاستگذاری های ناصحیح سبب شده تا ما با یک شتاب کاهنده در مبحث جمعیت مواجه باشیم، اضافه کرد: کشور ما در سالهای اخیر درگیر یک سقوط آبشاری در مسئله کاهش جمعیت شده است که می تواند خیلی از مولفه های و عرصه های قدرت آفرین کشور همچون حوزه دفاعی، اقتصادی، اجتماعی را دستخوش چالش کند.
جلالی ضمن اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در حوزه مباحث جمعیت و خانواده تصریح کرد: این امیدواری وجود دارد تا با اصلاح و تکمیل مصوبه مجلس، سیاست گذاری کشور به نفع صیانت از رشد جمعیت تغییر کند.




منبع:

1400/08/06
20:29:43
5.0 / 5
1067
تگهای خبر: سازمان , گفتگو , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴