انتقاد یک نماینده مجلس از میزان دریافتی اساتید حق التدریس

انتقاد یک نماینده مجلس از میزان دریافتی اساتید حق التدریس

به گزارش راستابلاگ یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در کنار اولویت ها و برنامه هایی که دارد مساله معیشت اساتید حق التدریسی را پیگیری و دنبال خواهد نمود.


حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همیشه به مبحث مطالبات اساتید حق التدریسی دانشگاه‌ زاد اسلامی کشور بعنوان دغدغه نگاه کرده است و پیگیر این مورد بوده، ولی متاسفانه دولت سابق در این عرصه کمتر همراهی داشت و بر همین مبنا شاهد مشکلاتی بر سر راه پاسخ به مطالبات این عزیزان بودیم.
نماینده مردم همدان تصریح کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم در کنار اولویت ها و برنامه هایی که دارد نسبت به این مهم توجه جدی خواهد داشت و مساله معیشت اساتید حق التدریسی را پیگیری و دنبال خواهد نمود.
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: برخی اساتید از سر ناچاری و خیلی از این عزیزان این کار را به علت عشق و علاقه خود به تدریس و تعلیم انجام می دهند، ولی در مجموع حقوق دریافتی به میزانی نیست که به چشم بیاید.
فلاحی در انتها با تکیه بر این که حقیقتا حقوق و مطالبات اساتید حق التدریس به آن میزان زیاد نیست که بخواهند آنرا پرداخت نکنند و یا نگه دارند بلکه مبلغ ناچیزی است و درصدی هم مالیات از آن کسر می شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم حالا با روی کارآمدن دولت جدید و تأمین منابع لازم، مطالبات این عزیزان پرداخت گردد.




منبع:

1400/06/09
10:30:40
5.0 / 5
1075
تگهای خبر: دانشگاه‌ , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵