مخالف وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری

موسوی: نداشتن انگیزه کار جهادی در وزیر پیشنهادی میراث نگران کننده است

موسوی: نداشتن انگیزه کار جهادی در وزیر پیشنهادی میراث نگران کننده است

به گزارش راستابلاگ نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی خطاب به ضرغامی اظهار داشت: دغدغه عدم وجود انگیزه بالای کار جهادی از جانب شما در وزارت خانه ای که تناسب چندانی با امور جاری و بدنه آن ندارید، نگران کننده است.



به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بعنوان مخالف وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اظهار داشت: آقای مهندس ضرغامی در شرایطی که امروز وضعیت عمومی زندگی و رفاه مردم گرفتار مشکلات و تنگناهای بسیاری است و آثار زیانبار کرونا هم به زندگی و معیشت مردم ضربه می زند، سند گردشگری هم با رکود و توقف جدی روبرو شده و علاقمندان به این صنعت منتظرند که ببینند در برنامه های شما این دغدغه وجود دارد که در دوران مسئولیتتان شاهد تغییر به نفع مردم باشید یا به واسطه سوابق اجرایی جنابعالی سوابق تصمیماتتان جنبه تبلیغاتی و نمایشی خواهد داشت؟.

وی اضافه کرد: حقیقتا دغدغه عدم وجود انگیزه بالای کار جهادی از جانب شما در وزارت خانه ای که تناسب چندانی با امور جاری و بدنه آن ندارید، نگران کننده است.
موسوی در ادامه اظهار داشت: آقای ضرغامی به نظر می آید تخصص و احاطه کاری لازم را ندارید. همینطور در ارتباط با صنایع دستی و بخصوص فرش دستبافت به شما انتقاد شده و اعلام کنید که چه برنامه ای برای افزایش تولیدات و صادرات این اثر پرارزش دارید؟.
نماینده مردم ملکان بیان نمود: برنامه عرضه شده توسط حضرتعالی نقاط قوت و ضعف بسیاری دارد. آقای دکتر ضرغامی شما رئیس سابق صداوسیما هستید، اما وزارت خانه گردشگری وزارت خانه جدیدی است. از این فرصت برای خدمت به قشر محروم مردم که ظرفیت توسعه گردشگری دارند استفاده نمایید.
موسوی در ادامه اظهار داشت: نگرانی دیگر این است که شما تخصص و تسلط کافی در این عرصه را نداشته باشید.
وی اضافه کرد: شما سال ها در مناصب مدیریتی اشتغال داشته اید. انتظاراین بود که برنامه ای تکمیل تر ارائه نمایید.
موسوی در انتها اظهار داشت: مخالفتها در خصوص عدم رای اعتماد نیست بلکه بیان دغدغه هایی بود که در این عرصه وجود دارد.




منبع:

1400/06/02
22:25:27
5.0 / 5
1006
تگهای خبر: زندگی , صادرات , صنایع , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳