محمد رضا دلپاك استاد دانشگاه هنر توكیو TUA شد

محمد رضا دلپاك استاد دانشگاه هنر توكیو TUA شد

محمد رضا دلپاک بعنوان استاد میهمان در دانشکده هنر توکیو TUA در شهر یوکوهاما تدریس می کند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، محمد رضا دلپاک طراح صدا و صداگذار ایرانی عضو آکادمی اسکار بعنوان استاد میهمان در دانشگاه‌ نر توکیو تدریس خواهدنمود.
دلپاک قبل از این در این دانشگاه ورکشاپ حضوری برگزار کرده بود که باتوجه به استقبال از آن مبادرت به برگزاری کلاس کرده است اما امسال به سبب شرایط کرونا به صورت آنلاین خواهد بود و دلپاک در آن برای دانشجویان مقطع فوق لیسانس طراحی صدا تدریس خواهدنمود.
دانشگاه هنر توکیو TUA با قدمت ۱۴۰ سال فعالیت در رشته هنر از ۱۳ سال پیش دانشکده ای را به دوره فوق لیسانس در رشته سینما، انیمیشن و مدیا اختصاص داده و بخشی به نام global center برای استفاده از تجارب و دانش اساتید برجسته سینمای کشورهای دیگر تخصیص پیدا کرده است.
مدیریت برگزاری این کلاس ها با شهره گلپریان است که سال قبل دولت ژاپن به پاس تبادلات فرهنگی ایران و ژاپن، نشان خورشید تابان، انوار زرین و سیمین را به او اهدا کرد.
همین طور ناکاشیما استاد صدا، دلپاک را در کلاس هایش همراهی خواهدنمود.
دلپاک سال قبل فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی را طراحی صدا کرده بود که بعنوان یکی از پانزده فیلم راه یافته به لیست نامزدهای اولیه نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار انتخاب شده است.
دلپاک که با کسب ده سیمرغ بلورین رکوددار سیمرغ جشنواره فیلم فجر است، امسال هیچ فیلمی در جشنواره فیلم فجر نداشت.
«مجبوریم» (رضا درمیشیان)، «لامینور» (داریوش مهرجویی)، «داستان دست انداز » (کمال تبریزی) و «صحنه زنی» (علیرضا صمدی) از آخرین کارهای محمد رضا دلپاک است.



1399/11/24
19:00:46
0.0 / 5
1034
تگهای خبر: جشنواره , دانشگاه‌ , سینما , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵