ریل صنعت واگن سازی با دستاوردهای دانش بنیان به بازار متصل شد

ریل صنعت واگن سازی با دستاوردهای دانش بنیان به بازار متصل شد

به گزارش راستابلاگ یکی از شرکتهای دانش بنیان با نیروهای متخصص خود به دانش فنی ساخت قطعات در رابطه با حوزه ریلی دست یافت و طراحی و تولید انواع خودروی ریلی، ریل باس، واگن مترو، واگن های باری لبه کوتاه و لبه بلند همچون محصولات این مجموعه است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، امیر اسلامی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: در این شرکت دانش بنیان طراحی و تولید انواع خودروی ریلی، ریل باس، واگن مترو، واگن های باری لبه کوتاه و لبه بلند، طراحی و تولید بوژی، ساخت قطعات و اجزاء واگن، تعمیرات و نگه داری ناوگان را در دستور کار داریم.
وی بوژی را نوعی کفی تریلی یا ارابه دانست که شبیه کمر شکن ولی تعداد چرخ های آن خیلی بیشتر است و افزود: این دستگاه دارای محورهای مختلف متناسب با میزان بار است و برای حمل بارهای بسیار سنگین به منظور کاهش فشار بار بر روی جاده، راه آهن و هم اسبی که آنرا می کشد، طراحی شده است.
اسلامی اضافه کرد: تعمیرات واگن، تعمیرات لوکوموتیو، تعمیرات بوژی، تست توزین، تست راه اندازی، تست بارگذاری، بوژی، تست باران، تست استاتیک بدنه، امکان سنجی، طراحی و مشاوره ناوگان ریلی، طراحی جوش، مدل سازی ۳ بعدی و شبیه سازی و آنالیز همچون خدمات عرضه شده در شرکت ما است.
بر مبنای اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، این فعال فناور تصریح کرد: تاسیس کارخانجات در داخل یا خارج برای تولید، ساخت و تهیه انواع خودرو های ریلی مانند اتوبوس ریلی، واگن مترو، مونوریل و واگن داخل شهری، ساخت قطعات و اجزاء واگن، خرید و فروش، واردات و صادرات مواد اولیه و محصولات و قطعات و هرگونه ماشین آلات در ارتباط با واگن و عرضه خدمات مشاوره ای و مشارکت در طرح های سرمایه گذاری تولیدی و غیرتولیدی از دیگر خدماتی است که به مشتریان عرضه می نماییم.




منبع:

1399/10/07
12:20:00
5.0 / 5
1222
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , شركت , صادرات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳