مراسم بزرگداشت هفته پژوهش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش، فردا (30 آذرماه) با همکاری مشترک وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی انجام می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم بزرگداشت هفته پژوهش روز یکشنبه (۳۰ آذرماه) ساعت ۱۰: ۳۰ با همکاری مشترک وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل حسینیه الزهرا(س) این سازمان، برگزار می گردد.
در این مراسم، کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و برخی رایزنان فرهنگی کشورمان به ایراد سخنرانی می پردازند.
در این مراسم علاوه بر رونمایی بیش از ۸۰ اثر از تازه های نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت امور خارجه، پژوهشگران برتر این سازمان و وزارت امور خارجه و نیز، نمایندگی های فرهنگی برتر در دو حوزه رصد و پایش و کارهای مطالعاتی و پژوهشی معرفی می گردند و از آنان تقدیر خواهد شد.
بنابر اعلام این خبر، این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت نیمه حضوری ـ برخط انجام می شود. همچنین، بوسیله سایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به آدرس www.icro.ir و پیج اینستاگرام این سازمان به آدرس infoicro به صورت زنده پخش خواهد شد.



1399/09/29
22:45:07
5.0 / 5
1095
تگهای خبر: رونمایی , سازمان , سایت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵