معاون امور اقتصادی استانداری كردستان:

افزایش اعتبارات مشاغل خانگی پیگیری خواهد شد

افزایش اعتبارات مشاغل خانگی پیگیری خواهد شد

راستابلاگ: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری كردستان اظهار داشت: بحث مشاغل خانگی و اتصال آن به بازار برای استان قابل اهمیت است و بر همین مبنا این مساله را با وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی مطرح خواهیم كرد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، حسین فیروزی در نشست با رئیس جهاد دانشگاهی استان كردستان، ضمن تقدیر از عملكرد این نهاد درباب پیشرفت ساماندهی طرح مشاغل خانگی، اظهار نمود: الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی كه توسط جهاد دانشگاهی استان كردستان انجام می گیرد، طرحی اثر بخش است و حمایت بیشتری را می طلبد.
وی با اشاره به اینكه اتصال به بازار مهمترین بخش در طرح مشاغل خانگی است، عنوان كرد: زمانی می توانیم دغدغه بیكاری را در استان كاهش دهیم كه مشاغل خانگی را تقویت و آنرا به بازار ارجاع دهیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری كردستان با اشاره به اینكه در طرح توسعه مشاغل خانگی باید پشتیبانان تسهیلات دریافت نمایند، ذكر كرد: باتوجه به اهمیت این طرح رایزنی هایی را با وزارت تعاون و وزیر انجام خواهیم داد كه بتوانیم كمبود اعتبارات را در این حوزه جبران نماییم.
فیروزی اضافه كرد: جهاد دانشگاهی باید در یك مطالعات دقیق، فقر چند بعدی استان را با استان های دیگر مقایسه كرده و نتیجه را به صورت گزارشی كامل تحویل دهد تا بتوانیم از این طریق جذب اعتبار بیشتری داشته باشیم.
ایشان سپس سامانه سرمایه گذاری جهاد دانشگاهی را بررسی كرد و اظهار داشت: طراحی این برنامه تحت وب توسط پژوهشگران جهاد دانشگاهی ستودنی است و باید مورد حمایت قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری كردستان درانتها با اشاره به اینكه این برنامه شرایط جذب سرمایه گذار را آسان تر خواهد كرد، تصریح كرد: امروزه مشكل سرمایه گذاران با الكترونیكی شدن مراحل كار صورت خواهد گرفت، بر همین مبنا باید از چنین تكنولوژی هایی بیشتر حمایت شود.
طبق اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، در این دیدار معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان كردستان باز حضور داشت.



1397/11/06
23:41:32
5.0 / 5
4608
تگهای خبر: تسهیلات , دانشگاه‌
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴