مدیر كل بین الملل دانشگاه تهران تاكید كرد

ضرورت استفاده از آموزش مجازی برای بسط تعاملات بین المللی

ضرورت استفاده از آموزش مجازی برای بسط تعاملات بین المللی

مدیر کل بین الملل دانشگاه تهران بر ضرورت استفاده از آموزش مجازی برای بسط تعاملات بین المللی اصرار کرد و اظهار داشت: باتوجه به برخی مسائل از قبیل هزینه سفرهای همایش ها و کنفرانس های بین الملل و... باید از فرصت پیش آمده در امتداد تعاملات و اهداف بین المللی استفاده نمائیم.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دکتر معصومه ملک ضمن بیان این مطلب با اشاره به برنامه های آتی دانشگاه‌ هران در حوزه بین الملل، اظهار داشت: فعالیت در این اداره کل به لحاظ تکریم ارباب رجوع از حساسیت بالایی برخوردار است؛ چونکه دانشجویان خارجی سفیران انتقال فرهنگ و تمدن ایرانی به کشورهای خود هستند، بدین سبب همانگونه که قبل تر نیز این تکریم صورت می گرفت همچنان با همان حساسیت پیگیری خواهیم کرد.
وی با اشاره به شرایط پیش آمده به سبب شیوع کووید ۱۹، این شرایط را یک فرصت برای بسط کارهای بین المللی دانشگاه عنوان نمود و اضافه کرد: باتوجه به برخی مسائل از قبیل هزینه سفرهای همایش ها و کنفرانس های بین الملل و مسائل دیگر باید از فرصت پیش آمده در جهت گسترش کارهای مجازی در امتداد تعاملات و اهداف بین المللی دانشگاه استفاده نمائیم.
مدیر کل بین الملل دانشگاه تهران همین طور به تعامل با نهادهای بین المللی مستقر در ایران از قبیل اکو و دفاتر دیگر UN اصرار کرد و اضافه کرد: «باید از امکانات نهادهای مالی بین المللی مثل بانک توسعه اسلامی و بانک جهانی برای پیشبرد اهداف بین المللی دانشگاه استفاده کنیم».
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، ملک در آخر گفت": باید با بهره بردن از افراد و ایده های خلاق و نوآور در امتداد معرفی هرچه بهتر دانشگاه تهران در منطقه و جهان استفاده نمائیم.



1399/09/24
14:06:39
5.0 / 5
1165
تگهای خبر: بین المللی , دانشگاه‌ , سفر , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲