استاد دانشگاه تبریز، پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام شد

استاد دانشگاه تبریز، پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام شد

به گزارش راستابلاگ آذربایجان شرقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی و استاد تمام وقت دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تبریز، جایزه پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام (isc) را در حوزه اقتصاد و مالی دریافت کرد.


در مراسمی که در دانشگاه‌ بریز و بمناسبت هفته پژوهش برگزار شد، دکتر داود بهبودی جایزه پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام (isc) را در حوزه اقتصاد و مالی را دریافت کرد.

داود بهبودی دانش آموخته دانشگاه تربیت مدرس و دارای مدرک دکترای تخصصی رشته اقتصاد است. وی در سالهای ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۹ در سمت رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به فعالیت مشغول بوده و در دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۳ بعنوان معاون برنامه ریزی استانداری انتخاب شد.

مسئولیت هایی چون ریاست دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه وزارت بازرگانی و معاونت برنامه ریزی و بررسی های اقتصادی سازمان بازرسی و نظارت وزارت بازرگانی را هم در سابقه مدیریتی داود بهبودی به چشم می خورد.

وی، دارای تألیفات گوناگونی در حوزه اقتصاد و مدیریت بوده و کتاب های «چشم انداز بازار کار و اشتغال استان آذربایجان شرقی ۱۳۸۷»، «اقتصاد ایران بر سر سفره درآمدهای نفتی ۱۳۸۵» و ترجمه کتاب «اقتصاد خرد: اصول اساسی و بسط مفاهیم (نیکلسون و اشنایدر) ۱۳۸۵» همچون تألیفات انتشار یافته بهبودی است.

بهبودی، تابحال بیشتر از ۵۰ مقاله علمی در نشریات علمی و دانشگاهی و هم کنفرانس های ملی و بین المللی تألیف و منتشر نموده است.

به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، وی هم اکنون استاد تمام وقت دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تبریز و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی است.




1399/09/20
12:51:01
5.0 / 5
919
تگهای خبر: بین المللی , تخصصی , دانشگاه‌ , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳