۲۱ گالری دور هم جمع می شوند

۲۱ گالری دور هم جمع می شوند

به گزارش راستابلاگ تیرآرت، اولین هفته هنر تهران را با مشاركت ۲۱ گالری و خلق ۵۷ رویداد هنری برگزار می نماید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، هفته هنر تیر برنامه یك هفته ای دربرگیرنده رویدادهایی در زمینه هنرهای تجسمی است كه اولین دوره آن از ۱۴ تا ۲۱ دی ماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می گردد.

در این مجموعه برنامه ۲۱ نمایشگاه در ۲۱ گالری، ۱۳ طرح كیوریتوریال، شش پروژه، دو رزیدنسی و نشست های تخصصی با مدیریت بنیاد پژمان در مراكز مختلف فرهنگی در پایتخت برگزار می گردد.

این رخداد با گرد هم آوردن گالری های شركت كننده، مراكز فرهنگی و اجتماع هنرمندان ایرانی به دنبال فراهم آوردن فرصت هایی برای تولید گفت وگو بیشتر و برقراری پیوند میان هنر و زندگی روزمره است.
برنامه هفته هنر تیر در سرتاسر شهر تهران جریان خواهد داشت و هدف آن تحقق مجالی برای رویارویی هنر و شهروندان در رابطه ای با نهایت اثرگذاری و اثرپذیری است.
بازدیدكنندگان هفته هنر تیر می توانند از برنامه ای جامع شامل برگزاری نمایشگاه در فضای گالری و نمایش آثار هنری كیوریت شده در فضاهای غیرنمایشگاهی در سطح شهر بهره ببرند.
این برنامه با همكاری گروهی از گالری ها، فضاهای اختصاص یافته به رویدادهای هنری، رزیدنسی ها، ناشران و هم چنین هنرمندان و كیوریتورها محقق می گردد.

در اولین هفته هنر، گالری های آ، آب انبار، آتبین، آران، آرت سنتر، ٱ، اثر، اعتماد، افرند، ای جی، ایرانشهر، دستان، دلگشا، راه ابریشم، سیحون، شیرین، طراحان آزاد، محسن، هما، هور و مراكز فرهنگی مانند: خانه هنرمندان، خانه وارطان، گالری هدایت، جامعه نیومدیا، بادبادك، موسسه كودكان دنیا، آرت شاپ تهران، ساختمان كندوان بنیاد پژمان، اقامت گاه كوشك، كافه گودو پاس، موسسه خوانش و... مشاركت دارند.

تیر آرت دو رویداد سالانه برگزار می كند: آرت فر تیر و هفته هنر تیر. اولین دوره آرت فر تیر در تیرماه سال ۱۳۹۷ برگزار گردید و نخستین دوره هفته هنر تیر برای دی ماه ۱۳۹۷ برنامه ریزی شده است.



1397/10/11
23:06:44
5.0 / 5
4459
تگهای خبر: زندگی , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵