توجه به رسانه ها و ایجاد زیرساخت ها دلیل توسعه نانو در كشور

توجه به رسانه ها و ایجاد زیرساخت ها دلیل توسعه نانو در كشور

به گزارش راستابلاگ مدیر عامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به علل موفقیت ستاد نانو در توسعه این فناوری در كشور اظهار داشت: این ستاد توجه ویژه ای به رسانه ها داشته است و این امر باعث شد تا مردم بتوانند محصولات نانویی را در زندگی خود استفاده كنند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دکتر علی متقیان امروز در اختتامیه جشنواره نانو و رسانه با اشاره به علل توفیق ستاد توسعه فناوری نانو، اضافه کرد: وجود نخبگان با توان علمی بالا و ایجاد زیر ساخت های آزمایشگاهی از علل موفقیت این ستاد در توسعه این علم است.
وی با اشاره به اینکه با اقدامات ستاد نانو، این علم امروز بعنوان یک فناوری جا افتاده در کشور مطرح گردیده است، اظهار نمود: از طرفی این ستاد توجه ویژه ای به رسانه ها داشته است و به رسانه ها اجازه داد تا مسایل را با آنها مطرح کنند و آنها هم مبادرت به آگاه ساختن مردم کردند.
متقیان افزود: از این طریق علاوه بر آنکه مردم توانستند با تولیدات نانویی آشنا گردند، توانستند از این محصولات در زندگی خود بهره ببرند.
مدیر عامل ایسنا با اشاره به اینکه عالِم با عقل و علم سروکار دارد، ابراز خرسندی که خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) رسانه چنین عالمانی است.




منبع:

1399/05/27
23:25:50
5.0 / 5
1718
تگهای خبر: جشنواره , زندگی , فناوری , محصول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳