دست اندركاران پسركشی همچنان بر اكران تاكید دارند

دست اندركاران پسركشی همچنان بر اكران تاكید دارند

به گزارش راستابلاگ پخش كننده فیلم «پسر كشی» به كارگردانی محمد هادی كریمی تصریح كرد: همچنان بر اكران آن در سینماها تاكید داریم.


سعید خانی كه قرار بود در برنامه اكران نوروزی در سینماها فیلم «پسركشی» را به نمایش بگذارند به ایسنا تصریح كرد: ما بعنوان پخش كننده و سازندگان این فیلم فعلا هیچ تصمیمی در خصوص عدم اكران این فیلم نداریم و برپایه برنامه ای كه قرار بود در نوروز فیلم را اكران نماییم، هر زمانی كه سینماها باز بشود، تصمیم داریم فیلم را اكران نماییم، مگر اینكه خودمان بعدا تصمیم دیگری برای اكران بگیریم اما فعلا تصمیم مان بر اكران در نخستین فرصت بازگشایی سینماهاست.
این پخش كننده خاطرنشان كرد: فیلم «پسركشی» فیلمی در ژانر معمایی است و به نظرم اساسا می تواند برای بخشی از مخاطبان سینما تماشای این نوع فیلم جذاب باشد.
خانی در انتها ابراز امیدواری كرد: سینماها عید سعید فطر بازگشایی شوند و مردم باردیگر در سینماها حاضر شوند.
«پسر كشی» ششمین ساخته محمد هادی كریمی است كه در شهرهای تهران، كاشان و قزوین فیلمبرداری شده است.
كریمی ساخت فیلم هایی همچون «غیرمنتظره»، «برف روی شیروانی»، «امشب شب مهتابه» و «كمدی انسانی» را در كارنامه خود دارد و داستان «پسر كشی» هم در دو دهه ۴۰ و ۷۰ می گذرد.
این فیلم داستانی معمایی از پیچیدگی های روابط خانواده ای است كه به خاطر یك باور غلط، دهه ها گرفتار بحران هستند.
در این فیلم ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره كیان افشار، نسیم ادبی، فرخ نعمتی، گلوریا هاردی، صحرا اسداللهی، زینب قادری و لیلااوتادی، با حضور لیلا زارع با معرفی شهناز نصرتی و سهیل قاصدی بازیگران زیر به ایفای نقش پرداخته اند.



1399/02/03
13:22:32
5.0 / 5
3368
تگهای خبر: اكران , بازیگران , سینما , فیلمبرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱