معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خبر داد

آغاز اعزام به اردوهای راهیان نور دانشجویی از سوم اسفند

آغاز اعزام به اردوهای راهیان نور دانشجویی از سوم اسفند

به گزارش راستابلاگ معاون فرهنگی بسیج دانشجویی از آغاز اعزام به اردوهای راهیان نور دانشجویی از سوم اسفند ماه سال جاری اطلاع داد و اظهار داشت: این اعزام ها تا ۲۷ اسفند ماه ادامه دارد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، محسن جهانی در نشست خبری اردوهای راهیان نور دانشجویان كه امروز در وزارت علوم برگزار شد، برگزاری این برنامه را یكی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی دانشجویی توصیف كرد و اظهار داشت: هر سال استقبال خوبی از جانب دانشجویان برای حضور در این برنامه ها صورت می گیرد، به صورتی كه سال قبل ۴۵۰۰ نفر از دانشجویان به اردوهای غرب و شمال غرب و بیشتر از ۷۰ هزار نفر هم به اردوهای جنوب اعزام شدند.
او همینطور در مورد اعزام به راهیان نور دریایی هم خاطرنشان كرد: این اعزام ها تابحال الزامی نداشت، اما سال جاری پیشبینی شده كه این اردوها برگزار گردد. در واقع پیشبینی می شود سال جاری ۸۰ هزار دانشجو به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام شوند.
معاون فرهنگی بسیج دانشجویی اضافه كرد: تابحال بیشتر از ۱۳۰۰ خادم شهید ثبت نام كرده اند كه این خادمین از دانشجویانی هستند كه قبلا در اردوهای راهیان شركت كرده اند.
به قول وی، پیشبینی شده كه در هر اردو یك خدمت به مناطق سیل زده خوزستان داشته باشیم كه در چهار محور پزشكی، دامپزشكی، عمرانی، مطالبه گری، فرهنگی و اجتماعی عرضه خدمت داشته باشند. همینطور دانشجویان مذاهب مختلف كه در دانشگاه‌ ای كشور تحصیل می كنند، در این اردوها حضور پیدا خواهند كرد.
معاون فرهنگی بسیج دانشجویی تصریح كرد: اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور دانشجویی از ۳ اسفند شروع می شود و ۱۵ اسفند اوج این اعزام ها است و تا ۲۷ اسفند ادامه دارد.
جهانی در انتها در مورد یادمان های آماده شده برای دانشجویان هم اظهار داشت: یادمان های دو كوهه، فتح المبین، شرهانی، فكه، هویزه، چذابه و بسیاری یادمان های دیگر برای بازدید دانشجویان آماده شده است.



1398/11/20
13:55:41
5.0 / 5
4436
تگهای خبر: دانشگاه‌ , شركت , فرهنگ , وزارت علوم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵