رییس دانشگاه آزاد یزد خبر داد؛

اختصاص ۵ عنوان برتر پژوهشی جشنواره ملی فرهیختگان به دانشگاه آزاد یزد

اختصاص ۵ عنوان برتر پژوهشی جشنواره ملی فرهیختگان به دانشگاه آزاد یزد

به گزارش راستابلاگ ایسنا/یزد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اشاره به دستاوردهای این دانشگاه در حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی، اظهار داشت: امسال پنج عنوان برتر پژوهشی جشنواره ملی فرهیختگان به اساتید دانشگاه آزاد سلامی واحد یزد اختصاص یافت.



«معصومه طباطبایی» پس از ظهر روز گذشته دوم دیماه در نشست خبری كه با حضور اصحاب رسانه استان انجام شد به دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ زاد اسلامی واحد یزد اشاره و اظهار نمود: دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد امسال ۳۷ اثر پژوهشی به جشنواره ملی فرهیختگان ارسال و توانسته علاوه بر كسب رتبه نخست در بخش تعداد آثار ارسالی، با هشت اثر برتر رتبه دوم این جشنواره ملی را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان این كه از تعداد آثار برتر شده در این جشنواره پنج اثر مربوط به واحد یزد بودند و اضافه كرد: با پیگیری های انجام شده این دانشگاه موفق به ستاندن موجوز لازم جهت راه اندازی مركز تحقیقات نساجی و پلیمر و مركز تحقیقات گیاهان دارویی شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، كسب رتبه دوم و سوم مسابقات ملی دانشجویی قرآن و عترت را همچون دستاوردهای این دانشگاه دانست، اظهار داشت: این دانشگاه در نظر دارد پروسه آموزشی خودرا به سمتی سوق دهد كه دانشجویان فارغ التحصیل هر كدام در ابعاد مختلف علمی و اجرایی یك شركت دانش محور باشند.

طباطبایی در ادامه با بیان این كه دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سال ۹۵، ۵۰ كد در مقطع كارشناسی و ۸۱ رشته در مقطع كارشناسی ارشد داشته است، اشاره كرد: هم اكنون هشت هزار دانشجوی این دانشگاه در ۸۵ رشته كارشناسی، ۱۰۷ رشته كارشناسی ارشد و ۳۳ رشته دكتری مشغول به تحصیل هستند.

وی كسب عنوان برتر كشوری در افزایش جذب دانشجو مقاطع تحصیلی مختلف را از دیگر دستاوردهای اخیر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد دانست و بیان كرد: هم اكنون ۱۴۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشگاه آزاد یزد حضور ۱۷۰ عضو هیأت علمی تمام وقت را یكی از مهمترین خاصیت های این دانشگاه عنوان نمود و اظهار داشت: از این تعداد هیأت علمی ۲۵ نفر دانشیار و استاد تمام و ۷۲ نفر استادیار هستند.

این مسئول اختتام سخنان خود اشاره كرد: هفت هزار و ۲۱۷ دانشجو در مقطع كاردانی، ۲۸ هزارو ۵۶۲ دانشجو كارشناسی، ۱۳ هزار و ۱۳۳ دانشجوی كارشناسی ارشد، ۷۴ دانشجو دكتری تخصصی و ۷۲۵ دانشجوی پزشك عمومی از شروع فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تابحال از این مركز آموزشی فارغ التحصیل شده اند.




1398/10/03
12:50:07
5.0 / 5
4274
تگهای خبر: جشنواره , دانشگاه‌ , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴