سیزدهمین دوره كنفرانس یادگیری الكترونیكی كشور برگزار می گردد

سیزدهمین دوره كنفرانس یادگیری الكترونیكی كشور برگزار می گردد

راستابلاگ: دبیر سیزدهمین كنفرانس یاددهی و یادگیری الكترونیكی كشور از برگزاری این كنفرانس در اول و دوم اسفندماه امسال با همكاری انجمن یادگیری الكترونیكی و به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین اطلاع داد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، محمدهادی زاهدی دبیر كنفرانس با اشاره به اینكه این كنفرانس با همكاری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، اندیشمندان و پژوهشگران داخل و خارج كشور برگزار می شود، اظهار داشت: كمیته علمی كنفرانس سیزدهم به گونه ای برنامه ریزی نموده است تا محیطی برای عرضه آخرین پیشرفت ها و دستاوردهای حوزه آموزش الكترونیكی فراهم آید.
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دو مبحث كارآفرینی و مهارت افزایی را از محورهای اصلی این كنفرانس عنوان نمود و اضافه كرد: مبحث یادگیری به صورت كل و یادگیری الكترونیكی به صورت خاص، مبحثی فرا دانشگاهی و نیاز امروز جامعه در حوزه های مختلف است.
وی با اشاره به نقش آموزش الكترونیكی در بستر شبكه های اجتماعی و فضای مجازی و نقش آن در ارتقای سطح آگاهی و باورها و اطلاعات عمومی جامعه، افزایش سطح فرهنگ عمومی، تاثیر در حوزه های مختلف شامل مباحث در رابطه با حوزه های سلامت و بهره وری انرژی و آموزش، از همه وزارتخانه ها، سازمان ها و صنایع دعوت كرد كه در نشست های این كنفرانس حضور داشته باشند.
زاهدی با اشاره به اعلام آمادگی سازمان ها و وزارتخانه هایی همچون وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی برای حضور در كنفرانس و نشست های تخصصی، از سایر نهادها و وزارتخانه ها همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت كار، تعاون و امور اجتماعی خواست در این كنفرانس و كمیته های راهبردی آن حضور پررنگتر داشته باشند.
دبیر سیزدهمین كنفرانس یاددهی و یادگیری الكترونیكی كشور با اشاره به اعتبار علمی كنفرانس از نمایه سازی مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی معتبر همچون پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) اطلاع داد.
وی زمان آغاز پذیرش مقالات را اول آذرماه سال جاری اعلام نمود و از همه محققان و پژوهشگران دانشگاهی و فعالان حوزه كارآفرینی و صنعت خواست كه دستاوردهای علمی خویش را به این كنفرانس ارسال نمایند.
بر مبنای اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، علاقه مندان می توانند مقالات خویش را به آدرس اینترنتی icelet2019.kntu.ac.ir ارسال نمایند.



1397/08/22
18:28:16
5.0 / 5
4837
تگهای خبر: دانشگاه‌ , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵