فروش خاطرات كامرون از بلر شكست خورد

فروش خاطرات كامرون از بلر شكست خورد

به گزارش راستابلاگ كتاب خاطرات «دیوید كامرون»، نخست وزیر پیشین انگلیس در نخستین هفته فروش خود ۲۱، ۰۰۰ نسخه فروخت.


به گزارش راستابلاگ به نقل از گاردین، « ثبت وقایع» نام كتاب خاطرات «دیوید كامرون» نخست وزیر پیشین انگلیس است كه در نخستین هفته انتشارش حدود ۲۱، ۰۰۰ نسخه از آن به فروش رفت و بعد از كتاب جدید «وصیت ها» نوشته «مارگارت اتوود» در رتبه دوم فهرست پرفروش های هفته اخیر قرار گرفت.
با این وجود كتاب خاطرات « دیوید كامرون» در جدول رتبه بندی پرفروش ترین كتاب خاطرات یك دولتمرد، پس از كتاب خاطرات «مارگارت تاچر» و « تونی بلر» در جایگاه سوم قرار گرفت.
كتاب خاطرات «ثبت وقایع» سه شنبه هفته گذشته منتتشر شد. با عنایت به آمار عرضه شده از جانب «نیلسن بوك اسكن» - وب سایت نظارت بر فروش كتاب ها - تا روز شنبه، ۲۰، ۷۹۲ نسخه از این كتاب به فروش رفته است.
زمانی كه كتاب خاطرات «تونی بلر» با عنوان «سفر» در سال ۲۰۱۰ انتشار یافت، ۹۲، ۰۶۰ نسخه از آن تنها در چهار روز اول انتشارش به فروش رفت. در آن زمان این سریع ترین فروش كتاب خاطرات از شروع ثبت آمار فروش كتاب ها توسط « نیسلن بوك اسكن» محسوب می شد.
كتاب خاطرات «دیوید كامرون» به پرفروش ترین كتاب غیرداستانی جلد سخت هفته و دومین كتاب پرفروش هفته در مقایسه با تمامی حوزه ها تبدیل گشته است.
تابحال بیشتر از ۳۵۰ هزار نسخه از كتاب خاطرات « تونی بلر» به فروش رسیده است، اما بعد از فروش ۱۱۵ هزار نسخه ای كتاب خاطرات «الكس فرگوسن» در هفته اول انتشارش، عنوان سریع ترین فروش كتاب خاطرات از كتاب خاطرات «تونی بلر» سلب شد.
كتاب خاطرات «جان میجر» در هفته اول انتشارش فقط ۵، ۴۱۵ نسخه فروخت، اما فروش كلی این اثر به ۲۰۰، ۰۰۰ نسخه رسید. كتاب خاطرات « گوردون براون» هم به فروش كلی ۲۷، ۸۴۶ رسید.
در هفته اول انتشار كتاب خاطرات «مارگارت تاچر» ۱۲۰، ۰۰۰ نسخه از آن به فروش رفت. فروش كلی این اثر تابحال به ۵۰۰، ۰۰۰ نسخه رسیده است.
با این وجود «انتشارات هارپر كالنیز» (ناشر كتاب «ثبت وقایع») از آمار فروش كتاب خاطرات «دیوید كامرون» ابراز رضایت و اعلام نموده كتاب صوتی خاطرات كامرون پرفروش ترین كتاب صوتی این انتشارات در هفته اول انتشار بوده است.





منبع:

1398/07/03
14:15:58
5.0 / 5
4502
تگهای خبر: كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱