آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دكتری پیام نور از امروز

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دكتری پیام نور از امروز

به گزارش راستابلاگ ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دكتری تخصصی نیمه متمركز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دانشگاه پیام نور از امروز ۶ آبان ماه شروع می شود و تا ۱۳ این ماه ادامه دارد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا و بر مبنای اعلام دانشگاه‌ یام نور؛ کلیه پذیرفته شدگان لازم است با رفتن به نشانی http: //reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند و بعد از ورود به سایت دانشگاه پیام نور در مهلت اعلام شده با استفاده از شناسه کاربری و پسورد که در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می شود، وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
پذیرفته شدگان لازم است اسکن تصویر صفحه اول وتوضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه، موافقت نامه رسمی در خصوص بلامانع بودن تحصیل در دوره حضوری دکتری برای کارکنان سازمان های دولتی و عمومی وتصویر فرم تکمیل شده تعهد اصالت مدارک بارگذاری شده، را در چارچوب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری کنند.
پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ همینطور لازم است حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهر ماه جاری در مقطع قبل فارغ التحصیل شده باشند.




منبع:

1399/08/06
12:15:24
5.0 / 5
1131
تگهای خبر: تخصصی , دانشگاه‌ , سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳