قول در بازار كتاب

قول در بازار كتاب

داستان «قول» نوشته نیكولا دیویس با ترجمه حشمت سادات میرعابدینی منتشر گردید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، این کتاب با تصویرگری لائورا کالین در ۴۶ صفحه در انتشارات مدرسه راهی بازار شده است.
در معرفی این کتاب آمده است: داستان قول درباره شهری دلگیر است. شهری خشن، زشت و بد با خیابان های خشک و غبارآلود که باران هم در آن نمی بارد. وضعیت شهر بر مردم آن شهر تأثیر گذاشته و آنها هم مانند شهرشان خشن و غمگین هستند.
راوی داستان دختری نوجوان است که از طریق دزدی از کسانی که چیزی بیشتر از او نداشتند روزگار می گذراند. یک شب او به زور کیف پیرزنی را از او می گیرد. پیرزن از او قول می گیرد هر چه در آن کیسه هست بکارد. او هم به گمان این که در آن پول و غذا هست قول می دهد. اما کیسه پر از دانه است. دختر نوجوان تصمیم می گیرد...
در پشت جلد کتاب آمده است: «داستان قول نگاهی تمثیلی به امید به زندگیِ تازه دارد و مبین این پیام است که همه انسان ها می توانند دنیای خویش را عوض کنند؛ همچنان که شخصیت اصلیِ داستان هم با تلنگری روحی، در مسیری قدم می گذارد که زندگیِ او و همشهریانش را ازاین رو به آن رو می کند».

لائورا کالین، برنده جایزه بولونیا برای بهترین کتاب تصویریِ کودکان در سال ۲۰۱۴ و نامزد دریافتِ مدالِ کیت گرین وی در سال ۲۰۱۵، در تصویرهای کتاب متناسب با رویدادها به داستان جان تازه ای بخشیده است. نویسنده این کتاب دیویس، چهره شناخته شده نویسنده داستان های کودکان و نوجوانان به مرحله نیمه نهایی جوایز ادبی راه یافته است.
کتاب «قول» در فروشگاه های انتشارات مدرسه و همینطور سایت پخش مدرسه به آدرس https: //pakhshmadreseh.ir/ در دسترس مخاطبان قرار دارد.




منبع:

1399/05/05
15:02:45
5.0 / 5
2584
تگهای خبر: فروشگاه , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳