هم اندیشی صاحبنظرن برای تدوین آئین نامه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت

هم اندیشی صاحبنظرن برای تدوین آئین نامه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت

به گزارش راستابلاگ نشست هم اندیشی تدوین آئین نامه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت در مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور مسؤلان و صاحبنظران این حوزه برگزار گردید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، در آستانه برگزاری اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت، نشست هم اندیشی "تدوین آئین نامه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت" در مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور مسؤلان و صاحبنظران این حوزه برگزار گردید.

در این جلسه كه در محل مركز قرآن و عترت معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد، حسینی محراب كارشناس مسئول اداره قرآن و عترت دانشگاه‌ لوم پزشكی مشهد، ایمان امیدواری مدیر قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، مریم دهقانی كارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی البرز و دبیر مجمع قرآن و عترت وزارت بهداشت، مریم امیدی كارشناس قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شهركرد و دو دانشجوی فعال قرآنی از دانشگاه های علوم پزشكی شیراز و سبزوار و مسؤولان و كارشناسان مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت حضور داشتند.

به گزارش وبدا، در این جلسه زمانبندی، رشته ها، منابع بخش كتبی، زمان برگزاری و نحوه ثبت نام در جشنواره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد پیشنهادات عرضه شده در این نشست در آئین نامه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت لحاظ شود.



1398/07/30
19:10:12
5.0 / 5
4667
تگهای خبر: جشنواره , دانشگاه‌ , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱