عضو شورای شهر تهران تأكید كرد

استفاده از اقتصاد گردشگری در تهران با راه اندازی سازمان گردشگری

استفاده از اقتصاد گردشگری در تهران با راه اندازی سازمان گردشگری

به گزارش راستابلاگ رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران ضمن اشاره به استقبال گردشگران از مراکز گردشگری تهران بر ضرورت استفاده از اقتصاد گردشگری با راه اندازی سازمان گردشگری تاکید نمود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، احمد علوی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری خطاب به شهردار تهران که در جلسه امروز شورا حضور داشت با تاکید چند باره بر ضرورت راه اندازی سازمان گردشگری شهرداری تهران اظهار داشت: در نوروز سال جاری زحمات زیادی در ۴ مجموعه برج میلاد، باغ کتاب، دریاچه شهدای خلیج فارس و اراضی عباس آباد کشیده شده بود و استقبال مناسبی هم توسط گردشگران صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی میان ستاد گردشگری، میراث فرهنگی و ستاد سفر می شد کارهای تاثیرگذاری در حوزه گردشگری انجام داد، اضافه کرد: پیش از عید هم در مورد ضرورت برنامه ریزی برای استقبال گردشگران با عنایت به فروکش کردن کرونا تاکید کرده بودیم اما دوستان جدی نگرفتند.

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران ضمن اشاره به نقدهایی که به محتوای برنامه های اجرا شده در مراکز گردشگری شهرداری تهران دارد، افزود: همه این موضوعات نشان داده است که لازم است سازمان گردشگری با عنایت به مصوبه شورا هر چه سریعتر راه اندازی شود.

وی به استقبال بیشتر از ۲ میلیون نفری از ۴ مجموعه شهرداری تهران اظهار داشت: همین مبحث اثبات می کند که گردشگری امروز یک صنعت است که می بایست از ظرفیت های آن بهره برد و باید برای آن برنامه ریزی نماییم. با عنایت به گودهای رها شده تهران، از شهرداری درخواست داریم که الان که وقت بودجه است این گودها را تعیین تکلیف کند و کار امروز را به فردا موکول نکند.





منبع:

1401/01/14
12:59:52
5.0 / 5
785
تگهای خبر: سازمان , سفر , فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱