در قالب یك همایش و نمایشگاه صورت می گیرد

عرضه آخرین یافته های علمی مهندسی مواد در دانشگاه علم و صنعت

عرضه آخرین یافته های علمی مهندسی مواد در دانشگاه علم و صنعت

به گزارش راستابلاگ از جانب دانشگاه علم و صنعت ایران شانزدهمین دوره همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد در ایام ۲۷ و ۲۸ آبان ماه جاری برگزار می گردد.


مهندس شیوا عزیزپور، دبیر اجرایی شانزدهمین دوره همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد در گفتگو با ایسنا، همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد را یكی از قدیمی ‏ترین رویدادهای علمی در زمینه صنعت مادر یعنی صنعت مواد و متالورژی توصیف كرد و اظهار داشت: با عنایت به اینكه این گونه همایش ‏‏ها می ‏تواند حلقه گمشده میان دانشگاه‌ صنعت باشد، دانشگاه علم و صنعت ایران به ‏عنوان یكی از دانشگاه های مهم كشور در حوزه مهندسی مواد و متالورژی، بر آن شد تا شانزدهمین دوره همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد را برگزار كند.
وی با اشاره به اینكه این همایش با شعار "دانشگاه نسل سوم، فرصت ­ها و چالش ­ها" برگزار می شود، ابراز امیدواری كرد كه برگزاری این همایش گامی در جهت عبور از گذرگاه خطیر تبدیل دانشگاه "آموزش محور" نسل اول و دوم به دانشگاه "كارآفرین و صنعتی" نسل سوم باشد.
عزیزپور زمان برگزاری این رویداد علمی را روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان ‏ماه جاری در محل دانشگاه علم و صنعت ایران دانست و خاطرنشان كرد: در این همایش در مورد موضوعاتی چون "متالورژی استخراجی"، "متالورژی صنعتی"، "سرامیك"، "كامپوزیت"، "خواص فیزیكی و مكانیكی"، "خوردگی و حفاظت مواد"، "نانومواد"، "مدیریت راهبردی و محیط زیست"، "شبیه سازی"، "طراحی و انتخاب مواد مهندسی" و "انرژی" بحث و تبادل نظر خواهد شد.
دبیر اجرایی شانزدهمین دوره همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد، برگزاری یك نمایشگاه تخصصی در این عرصه را از برنامه های جنبی این همایش ذكر كرد و افزود: این نمایشگاه در جهت ارتباط هرچه بیشتر دانشگاهیان با اصحاب صنعت و هم استفاده بهتر از فرصت پیش آمده برگزار می شود.



1398/08/16
20:40:52
5.0 / 5
4904
تگهای خبر: دانشگاه‌ , گفتگو , محیط زیست , نانو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴