سفر دانش آموزان ماكویی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

سفر دانش آموزان ماكویی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

راستابلاگ: دانش آموزان شهرستان ماكو در قالب ۱۴ دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند كرد.



به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، شاهین علیزاده، فرماندار ماكو، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اعزام كاروان های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی، با تاكید برمعنویت حاكم بر راهیان نور، بیان كرد: اردوهای راهیان نور، از اهمیت بسزایی برخوردار بوده، چون كه احیا كننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شكل كلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اعزام كاروان راهیان نور، با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها را با رشادت های رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی و جان فشانی مرزبانان در دفاع از كیان ایران اسلامی آشنا نماییم.

همینطور اكبر باباپور، رئیس آموزش و پرورش ماكو در این جلسه تصریح كرد: همه ما به پشتوانه خون پاك شهیدان و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به پایداری و مقاومت ادامه می دهیم و خار چشم بدخواهان نظام و مستكبران عالم خواهیم بود.

وی بااشاره به اینكه توطئه های دشمنان برای سست كردن دین و اعتقادات مردم بخصوص نسل جوان، بیشتر شده است، اضافه كرد: اردوهای راهیان نور، تاثیرات فراوانی در گسترش و شناساندن رشادت مردانگی های شهدا است. علاوه بر بازدید مناطق عملیاتی برنامه های مختلف فرهنگی، مذهبی و اعتقادی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده، ۶۴۰ نفر از دانش آموزان پایه دهم مدارس شهرستان ماكو در ایام ۲۰ و ۲۱ آبان ماه در قالب ۱۴ دستگاه اتوبوس و سواری به مناطق عملیاتی «بورالان» اعزام خواهند شد.



1397/08/19
15:09:30
5.0 / 5
4677
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴