عاملی در جمع خبرنگاران خبر داد

مصوبه سهمیه فرزندان اعضای هیات علمی مجدد بررسی می شود

مصوبه سهمیه فرزندان اعضای هیات علمی مجدد بررسی می شود

به گزارش راستابلاگ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از بررسی دوباره مصوبه سهیمه فرزندان اساتید در شورای عالی انقلاب فرهنگی آگاهی داد و اظهار داشت: یكی از حساسیت های اجتماعی این احساس است كه درباره جذب فرزندان اساتید تبعیض صورت می گیرد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سیدسعید عاملی امروز(یكشنبه) در حاشیه دومین روز از نشست كنكور، چالش ها و راهكارها كه در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، درباب سهمیه اعضای هیات علمی دانشگاه‌ ا اظهار داشت: شورای عالی انقلاب فرهنگی یك شورایی است كه در حوزه آموزش عالی باید رابطه بین دانشگاه، جامعه و بازار را برقرار كند. برای همین حساسیت اجتماعی برای شورا مهم می باشد و نمی تواند در مورد حساسیت های اجتماعی بی تفاوت باشد.
ایشان سپس اضافه كرد: یكی از حساسیت های اجتماعی این احساس است كه درباره جذب فرزندان اساتید تبعیض صورت می گیرد.
دكتر عاملی اشاره كرد: از جانب دیگر خود دانشگاهیان می گویند هر دستگاهی كه در حوزه ای ماموریت دارد یك مزایایی برای خود قائل است و این توقع را دارند كه اگر دانش آموزی حد نصاب ۸۰ درصد را كسب نمود باید بتواند از این مزیت استفاده نماید.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درانتها اشاره كرد: ما در شورا باید مصوبه سهیمه فرزندان اعضای هیات علمی را بررسی دوباره نماییم.




منبع:

1398/07/14
23:02:48
5.0 / 5
4869
تگهای خبر: دانشگاه‌ , دستگاه , فرهنگ , كنكور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳