پرونده ارز دانشجویی برای سال 97 بسته شد

پرونده ارز دانشجویی برای سال 97 بسته شد

راستابلاگ: بنا بر بخشنامه بانك مركزی مبنای نرخ ارز درمورد حواله های ارزی، نرخ ارز حواله مندرج در سامانه معاملات الكترونیكی ارز (ETS)، اسكناس و نرخ ارز اسكناس در سامانه ˮسجادˮ ذكر خواهد شد و ارز دانشجویی صرفاً در بازه زمانی اول مهر تا 29 اسفند به متقاضیان تعلق می گیرد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، بنا بر بخشنامه بانك مركزی مبنای نرخ ارز درمورد "حواله های ارزی"، "نرخ ارز حواله مندرج در سامانه معاملات الكترونیكی ارز" (ETS)، "اسكناس" و "نرخ ارز اسكناس" در سامانه "سجاد" بارگذاری خواهد شد و بر این اساس ارز دانشجویی صرفاً در بازه زمانی اول مهر تا 29 اسفند به متقاضیان تعلق می گیرد.
با عنایت به تغییر سامانه ارزی از سامانه مشاركت دانشجویی (نشا) به سامانه جامع دانشجویی سجاد، تمام دانشجویان متقاضی در مرحله اول در سامانه جدید (سامانه سجاد) ثبت نام كرده و در مرحله بعدی باید درخواست ارز دانشجویی كنند. با عنایت به اینكه كلیه فرآیندها و خدمات به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه انجام می شود، نیازی به رجوع حضوری نیست.
طبق بخشنامه بانك مركزی، ارز دانشجویی به مقاطع دكتری و كارشناسی ارشد تعلق می گیرد و برای مقطع كارشناسی، تنها دانشجویانی كه آغاز به تحصیل آنها پیش از 31 اردیبهشت 97 بوده است، می توانند درخواست كنند.
بنا براعلام سازمان امور دانشجویان، این سازمان فقط موظف به تأیید وضعیت تحصیلی دانشجویان بوده و مراحل و ضوابط پرداخت ارز (نوع، میزان و نرخ) بر مبنای دستورالعمل های بانك مركزی بر عهده بانك های عامل است.



1397/08/15
14:57:55
5.0 / 5
4814
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱