معرفی نشر ایران در باكو

معرفی نشر ایران در باكو

راستابلاگ: ششمین دوره نمایشگاه كتاب باكو بامداد امروز(5مهر) با حضور وزیر فرهنگ و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ایران در باكو راه اندازی شد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، ششمین دوره نمایشگاه كتاب باكو در یك سالن ورزشی كوچك در مركز شهر با تعداد ۹۲ غرفه برگزار شده و ۱۲ كشور همچون جمهوری اسلامی ایران، هندوستان، فرانسه، ایتالیا، مصر، روسیه، تركیه، قزاقستان، آمریكا و سوریه یا به صورت مستقیم و یا به شكل نمایندگی ناشران در نمایشگاه حضور دارند.
این نمایشگاه هر دو سال یك دفعه انجام می شود. ناشرانی از جمهوری آذربایجان، كتاب فروشان، موسسات چند منظوره، آژانس های ادبی و موسساتی كه در توزیع و فروش كتاب فعال اند نیز در نمایشگاه فعالیت دارند.


موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برای بار دوم با نمایش ۳۷۰ عنوان كتاب در حوزه های ایران شناسی، آموزش زبان فارسی، كودك و نوجوان، ادبیات، هنر را به معرض نمایش گذاشته است. رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در باكو نیز در نمایشگاه حضور یافته است. آژانس ادبی دایره مینا، علیرضا سبحانی نسب، مدیر نشر جمال و غلامرضا حیدری ابهری، نویسنده و محقق كتاب های حوزه كودك نیز در غرفه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران حضور و فعالیت دارند.

گفت و گو با مسئولان نمایشگاه كتاب باكو جهت همكاری و حضور در نمایشگاه كتاب تهران، معرفی ظرفیت های نشر ایران، معرفی طرح های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه كتاب همچون طرح گرنت، دعوت از ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران و معرفی نمایشگاه بین المللی كتاب تهران همچون فعالیت های غرفه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران است.
نمایشگاه كتاب باكو به مدت سه روز از تاریخ ۵ تا ۷ مهر از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای علاقه مندان به كتاب است. ساعت كار نمایشگاه در روز پایانی ساعت ۱۵ اعلام شده است.




منبع:

1398/07/05
19:20:17
5.0 / 5
4888
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳