یك مستندساز با 5 فیلم متقاضی جشنواره حقیقت

یك مستندساز با 5 فیلم متقاضی جشنواره حقیقت

راستابلاگ: هومن ظریف با پنج فیلم «پیرنیا باغبان گلها»، «در جستجوی زمان از دست رفته»، «یك روز با هوشمند وزیری»، «مرز پرگهر دو»و«میلاد كیایی» در سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» متقاضی است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، این مستندساز با اشاره به اینكه مستند «پیرنیا باغبان گلها»، پس از 5 سال، با حمایت مركز گسترش، مرحله تدوین را پشت سرگذاشت، اظهار داشت: مستند عالیجناب عشق؛راعتمادی، به دلایلی در این دوره از جشنواره فیلم مستند شركت نخواهد كرد، اما اهتمام دارم آنرا در شرایطی در ایران به نمایش بگذارم.
بنا بر این گزارش، فیلم «پیرنیا باغبان گلها» درباره داود پیرنیا، موسس برنامه گلهای رادیو و اولین برنامه كودك رادیو، مستند«در جستجوی زمان از دست رفته» درباره حوض روغن موزه هنرهای معاصر، «یك روز با هوشمند وزیری» درباره غارموزه روانشاد ناصر هوشمند وزیری و«مرز پرگهر دو»، با سرمایه گذاری آزیتا خورشیدیان، درباره زندگی علمی دكتر حسین گل گلاب و تصحیح چند تحریف و اشتباه تاریخی و مستند «میلاد كیایی» درباره آرا و زندگی هنری میلاد كیایی نوازنده و آهنگساز، عناوین و موضوعات این پنج فیلم است.
«مرز پرگهر»، «یمینی شریف نغمه سرای كودكان»، «فرخی یزدی»، آثار پیشین این مستندساز هستند بكه دو فیلم از این میان در سینمای هنر وتجربه اكران محدود شده است.




منبع:

1398/07/01
21:55:57
5.0 / 5
4705
تگهای خبر: اكران , بین المللی , جشنواره , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵